Barnas hus

Trudelutt72

Andre møte med forumet
Jeg var ute med moren min for å se på vogn i går... det evige vogndilemmaet.. er ikke lett å bestemme seg.

Vel, vi var i alle fall innom på Barnas hus på sandvika storsenter, og du verden så dårlig service. Det kom en dame bort og bemerket den fine kåpen min, og vi stod der og så på vognene, løftet de ned fra utstillingen... mens de 4 som jobbet der stod og skravlet og lo bak kassen. Jeg burde kanskje ha sagt i fra, men jeg ble bare så inmari provosert så jeg reiste et annet sted og la igjen 10 000,- der i stedenfor... babyshop:) Mye mer hyggelig der, og de ringte til og med i dag og bekreftet leveringsdato for vognen min.

Det ble forresten en fin hvit emmaljunga mondial, så får jeg heller kjøpe en 3 hjuling når knerten blir litt større.

Jeg fikk faktisk veldig god service da jeg handlet på barnas hus på Tiller i Trondheim forrige uke [:)]

ORIGINAL: Prinsesse Blå

Jeg fikk faktisk veldig god service da jeg handlet på barnas hus på Tiller i Trondheim forrige uke [:)]

Jeg har også fått god service der, mens jeg har fått litt mindre bra service på Lade Arena.

Det er jo så lite folk som jobber på Barnas hus. Og butikkene her i Trondheim er jo ganske så store, men det er kanskje 2 som jobber der, og det er også i store salg perioder!

Har ikke helt det positive inntrykket av Barnas hus på Lade Arena jeg heller. Var der på tirsdag og i dag. I dag var det litt folk der, det var lang kø, men så stengte hun ene kassa bare sånn helt uten videre. Fikk bedre service sist gang, men jeg måtte spørre selv først. Og da hadde jeg gått og sett i alle hyllene og ingen spurte om jeg trengte hjelp. Jeg gjorde jo egentlig ikke det, ville jo bare se utvalget, men det sier litt om servicen. Hvis det er bedre på Tiller, så kanskje jeg drar dit neste gang. Servicen er viktig.

Jeg var en tur på Barnas Hus i Tønsberg og der var det helt elendig service. Kommer ikke til å legge igjen en krone der for å si det sånn...

ORIGINAL: tullemor79

Jeg var en tur på Barnas Hus i Tønsberg og der var det helt elendig service. Kommer ikke til å legge igjen en krone der for å si det sånn...

Nei, er ikke mye fristende å gjøre det når det er dårlig service. Hadde det ikke vært for et supertilbud, så hadde jeg ikke gjort det jeg heller. Sparte 1500kr på å handle der, så får jeg heller vektlegge servicen når det ikke er salg.

Har bare vært på den på Strømmen jeg da, men der er de ikke noe bedre. Hvis du er så heldig å fange en ansatt så er de nedlatende og halvfrekke:( Og da er det ikke særlig fristende å bruke masse penger der gitt...

Var faktisk innom barnas hus på storsenteret igår jeg og, og da fik jeg kjempe masse hjelp, men da var det ingen andre kunder i butikken. Liker babyshop bedre jeg og, handlet alt av utstyr til forrige mann der

Ser ut som det er best å satse på Tiller for oss i Trondheims-området da altså..

Jeg har handlet på Barnas Hus på Lade Arena en gang. da skulle jeg ha vintersko til snuppa mi, og ville ha noen som vanntett. Valget sto mellom Sorel eller Kamik da, og jeg forklarte at jeg ville ha en sko som var vanntett og varm, og fikk da beskjed om at begge var vanntette og veldig gode og varme. Valgte Kamik da denne var lettest.. Etter noen dagers bruk oppdaget jeg at prinsessa var våt på føttene da jeg hentet henne i barnehagen. Jeg bor på tiller og dro derfor dit da jeg skulle klage... Ingen problem, jeg fikk faktisk tilbake pengene [:)] Selv om hun jeg snakket med der visste at skoene aldri hadde vært vanntett trodde hun på det jeg sa og ga meg pengene tilbake, ikke bare en tilgodelapp.. Så sats på å dra til Tiller om vi skal på Barnas Hus i Trondheim ja![:)]

Vi var på Barnas Hus i Bergen., Nordås senest i går. Syns de har god service der hvertfall! Vi kjøpte Maxi Cosi sete med base, og fikk masse hjelp og de viste oss flere ganger hvordan vi skulle feste basen osv. Kjedelig at det er så mange som har fått dårlig service da[:'(]

ORIGINAL: Bymusa

Føler barnas hus har blitt beryktet for sin dårlige service.

Her i sandnes var de og helt forfærdelige hver gang jeg var innom, da jeg fikk småen. Desverre så var det den butikken med best utvalg, så jeg var innom et par ganger da jeg trengte diverse ting...

Nå er det en stund siden jeg har vært der, så jeg vet ikke hvordan servicen er nå.

Jeg har fått både god og dårlig service på barnas hus / oolssen på sandnes.

STYR unna de damene i 35-40 års alderen som jobber der og spør de unge jentene eller de 2 mennene som springer der inne [:D]

De hjalp meg å bære i bilen sist gang og sprang å spurte om ting jeg lurte på, å det var midt i salget, så er mer enn fornøyd.
Jeg er ikke lojal mot noen, kjøper tingene der de er mest på salg :)

Har akkurat følt noe god service på barnas hus på Alna i Oslo heller,de hadde glemt og sende inn bestilligen på vogna jeg bestilte i romjula..apåtill har jeg spurt om det beige overtrekket på bagkanten på utstillingsmodellen følger med vogna,ja sier de..men i følge simo sine egne sider og Barnahus i sandnes er det tilleggsutstyr..ringte og spurte enda en gang og hun sa også at vognen kom som utstillt..så da er jeg virkelig spent når vognen kommer...føler egentlig de ikke skjønner hva jeg mener,hun ene spurte om jeg tenkte på regntrekket !

ORIGINAL: Prinsesse Blå

der fikke ikke jeg god service[&:]

Da svigers skulle kjøpe vogner til alle de gravide barna deres ( min samboer har 2 søstre som skal ha i mars og april) gikk vi på barnas hus sandnes/forus.

Først fikk vi elendig service, men da de fant ut at vi faktisk skulle bruke noen tusenlapper og kjøpe 3 vogner samtidig, ble de veldig samarbeidsvillige. Vi fikk god rabatt og de kastet nesten ting etter oss som vi skulle få med på kjøpet [:D]

Samboeren og jeg valgte bugaboo vognen og fikk 2 forskjellige trekk til og skifte på vognen, lammeskinn , pose til og ha i vognen, så det ble en go tur tilslutt[:D]

Jeg går også der de har best tilbud. Har handlet en del på babyshop og [:D]

Jeg spurte om å få se den vognen jeg ville ha klappet sammen. for å se om den var stor eller liten! hun som skulle hjelpe oss klarte ikke å ta den sammen, hun visste rett og slett ikke hvordan man skulle ta sammen vogna. å den vogna ville jeg ha, men hun gikk alltid bort fra den og begynnte å snakke om alle andre vognene enn den. Da ble jeg ganske irritert[>:]

Back
Topp