Barnas hus

Linnis

Glad i forumet
Flere som skal på prisfest dager hos barnas hus i dag? Tenkte å få ut fingeren å benytte meg litt av de gode tilbudene :-) image.png

Vurderes, men reelt er der bare tilbud på en ting jeg vil ha utfra annonsene, og det er bilstolen, og det er ikke før etter klokken 18 i så fall.

Skulle gjerne gjort det, men de åpner ikke før butikken før den 13.November, så da måtte jeg reist ett stykke :)

Ingen av de største tilbudene var så relevante for min del. Og de småtilbudene har de ofte, så da tar jeg heller turen en annen dag:) Av erfaring blir det ganske så fullt. Men supert hvis man skal kjøpe noe som koster en del:)

Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur innom. Men har både bilstol og og vogn så vet ikke om det er så mye tilbud på ting jeg trenger..

Drar sammen med svigerinna mi som nettopp har fått baby, er en del av de tilbudene jeg skal ha så da benytter jeg meg av dette i dag. Greit å få unna det mest nødvendige nå mens jeg har mulighet, et stykke for oss å dra også så :-)

Ikke fått med meg dette jeg, så takk for tips. Noen som vet om den video-babycallen er verdt å kjøpe?

Ikke fått med meg dette jeg, så takk for tips. Noen som vet om den video-babycallen er verdt å kjøpe?
Jeg kjøpte den fra Philips avent sin video-babycall var priset ned til 1099,- fra 1999,- så det vil jeg kalle et kupp:-) var vel kun i butikk tilbudene var ja mener jeg :-)

Back
Topp