Barnas hus Tromsø

De ansatte der burde hatt seg et smile og service kurs.. Makan til sure ansatte og dårlig service[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: lnie

Det burde mange på Barnas Hus her også...

HaHA! I Tønsberg og!!!

De burde i grunn hatt kurs generelt i kundebehandling! OG rutiner!!!! [8D][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Tessy_

HaHA! I Tønsberg og!!!

De burde i grunn hatt kurs generelt i kundebehandling! OG rutiner!!!! [8D][:'(][:'(][:'(]

Akkurat det jeg hadde tenkt til å skrive...Barnas Hus i tbg er helt håpløst. Ingen hjelp å få, og føler ikke de har kompetanse eller noen ting...!

Haha.. Her og[8D]

Og de burde lære opp de ansatte skikkelig. Ikke la de gå å "neei, det er sånn og sånn" slik at jeg kommer hjem med feil vare[:@]

ORIGINAL: LovaLova

ORIGINAL: Tessy_

HaHA! I Tønsberg og!!!

Akkurat det jeg hadde tenkt til å skrive...Barnas Hus i tbg er helt håpløst. Ingen hjelp å få, og føler ikke de har kompetanse eller noen ting...!

Helt riktig!!! [:)]

Bestilte noe der, som de skulle få inn 3 dager etter jeg hadde vært der (De skulle ringe når det kom inn) OG da jeg ringte hadde de ikke noe lapp eller noe på det! OG jeg bestilte det når jeg var der! Så hun skrev lappen... Det endte med at de hadde solgt alle! [8|][>:] Hurra!!

Og hvis du spør om noe, kan de INGEN TING! FLOTT!!! [8D]

Hun ene i Tromsø er verst. Hun vil virkelig ikke hjelpe med noe som helst. Eieren er ikke så gal, men han er ikke så ofte ute i butikken eller i kassen.

Kanskje det er sånn på alle Barnas Hus? Da vi skulle kjøpe nye bakovervendte bilstoler til ungene, fikk vi noen lite fine kommentarer fra den ansatte som skulle selge oss dem. Jeg var nemlig så dum at jeg sa eldste satt i forovervendt stol, fordi vi ikke hadde plass til bakovervendt i bilen (men nå hadde vi kjøpt ny bil og skulle ha begge ungene bakover) Hjelpes, sier jeg bare. Skulle tro hun kom rett fra generelt her inne... Fikk lyst til å dunke henne i hodet å rope: "MEN VI SKAL KJØPE BAKOVERVENDT NÅÅÅÅ! VI VEEET DET SER SIKRERE!" Men det gjorde jeg selvsagt ikke... [:D]

Håper noen i styret eller no på barnas hus leser dette!!! [8D]

Back
Topp