Barnas hus julekalender :)

Kindermamma

Elsker forumet
Februarhjertene2017
It's gonna be May 2019
Ville bare informere dere alle om julekalenderen til Barnas hus med varer til redusert pris hver dag frem til jul.
I dag var/er det bil- og vognposer fra Voksi til 30%. Tilbudene gjelder også på nettsiden :)

Tok meg ett røverkjøp på bilpose i dag :)
I morgen er det tilbud på all ull fra Refleks.

Noen som vet om andre gode tilbud i desember måned? :)

Takk for tipset! Nå har jeg klikket hjem ullplagg til kommende storesøster og en ullbody til baby som jeg siklet på sist jeg var i butikken :)

Føler det ulltilbudet har vært mye i det siste :p men her har det vært en del nattåpent og medlemstilbud :p

Venter på 11.desember for da er det tilbud på Joha ull :) Ull fra Reflex fungerer sikkert fint til babyer som ligger i ro, men har dårlig erfaring med ull fra Reflex til aktive barnehagebarn.

Finnes vel gode tilbud i de fleste aktuelle butikker nå i desember.

Vi skal kjøpe lammeskinn på mandag til 30% og vippestol fra BabyBjørn på torsdag til 25%, tenkte vi :)

Ikke akkurat julekalender-tilbud, men dersom man er kunde i DNB og har MasterCard, så får man 20 prosent på "Riktige leker" denne helgen:-) Akkurat vært og kjøpt sangkort og rangle.

Venter på 11.desember for da er det tilbud på Joha ull :) Ull fra Reflex fungerer sikkert fint til babyer som ligger i ro, men har dårlig erfaring med ull fra Reflex til aktive barnehagebarn.

Finnes vel gode tilbud i de fleste aktuelle butikker nå i desember.

Fader, er du ikke fornøyd med reflex ulla? Aldri kjøpt det jeg siden det ikke selges i noen butikk der jeg bor, men nå bestilte jeg body og stillongs til 2 åringen. Håper det duger litt da

Fader, er du ikke fornøyd med reflex ulla? Aldri kjøpt det jeg siden det ikke selges i noen butikk der jeg bor, men nå bestilte jeg body og stillongs til 2 åringen. Håper det duger litt da
Kan jo hende vi har vært uheldige med det vi har kjøpt da for det er bare snakk om 2 sett med body/genser + stillongs :)

Reflex ulla har jo vært på tilbud så lenge jeg har fått nyhetsbrev fra Barnas Hus :p

Back
Topp