Barnas Hus i Tønsberg?

JanneJenta78

Forumet er livet
Noen som vet om det fortsatt er i drift?

Flotters![:D]

ORIGINAL: kjerstinetta

er absolutt i drift, men fryktelig dårlig service der [:'(]

sign!!!!! helt forferdelig. har noen skrekkhistorier derfra, en av dem har du vel kanskje fått servert på verandaen her;) nå kommer det jo til skien også da. tror den sjefen er bedre gitt.. håper iallefall!

ORIGINAL: lykkeligemeg

sign!!!!! helt forferdelig. har noen skrekkhistorier derfra, en av dem har du vel kanskje fått servert på verandaen her;) nå kommer det jo til skien også da. tror den sjefen er bedre gitt.. håper iallefall!

Ja, men de som drev før har visst sluttet..var derfor jeg lurte på om det fortsatt var i drift. Det kommer vel ikke til Skien før juni vel? [:)]

ja, handler konsekevnt ikke der [&o]

nei, det har jeg også bestemt meg for nå. barnas hus på nordås i bergen er fantastisk, barnas hus i tønsberg er så forferdelige at jeg ikke har ord engang! men var bedre for bare et år siden da det var en annen sjef! ille ass. nekter å handle der mer, men er bare det at maxi cosi rodi xr er på salg der nååå! hehe. hvor prinsippfast skal ejg være liksom:/ hehe

ja, handler konsekevnt ikke der [&o]

nei, det har jeg også bestemt meg for nå. barnas hus på nordås i bergen er fantastisk, barnas hus i tønsberg er så forferdelige at jeg ikke har ord engang! men var bedre for bare et år siden da det var en annen sjef! ille ass. nekter å handle der mer, men er bare det at maxi cosi rodi xr er på salg der nååå! hehe. hvor prinsippfast skal ejg være liksom:/ hehe

uff, jeg trenger også maxicosi [&o] er det 0-13 kg som er på salg?

de pleier å ha akkurat samme kampanjene på liten i tønsberg [:)] hvis ikke er jo kodial i horten et alternativ, de kjører vel også mange av de samme tilbudene [8|]

maxi cosi rodi xr, beltestol fra 15-35 kg:) vi kjøpte maxi cosi cabriofix med base nå til minsten på salg på thorshov bilrekvisita!

ORIGINAL: JanneJenta78

Ja, men de som drev før har visst sluttet..var derfor jeg lurte på om det fortsatt var i drift. Det kommer vel ikke til Skien før juni vel? [:)]

nei, det var det da..[>:] kommer vel ikke før til høsten! så hun gamle sjefa på joker'n her i byen jeg, hun var jo herfra, så jeg regner vel med det er de som skal ta over her? det er iallefall i drift, med en helt grusom sjef(inne) i tønsberg nå...

Back
Topp