Barnas hus i dag

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
I dag florerte det av voksende mager på barnas hus. Utrolig koselig, gjorde ingenting at vi måtte stå nesten en halv time i kø

Et Britax bilsete ble med oss hjem, samt en dunpose og et regntrekk til vognen. Nå mangler vi bare madrass til sengen så er vi ferdig med innkjøpene tror jeg
Sånn bortsett fra bleier og gulpekluter og slike småting da.

Flere som var innom Barnas hus i dag og fikk med seg noe fint hjem?

jeg tenkte meg der og på biteringen neste uke :)

Barnas hus hadde salgskveld i dag, 2 timer med salg. Sparte 1600kr på de 3 tingene vi kjøpte, bilstolen kostet 1599 med base. Kjekt for oss som allerede hadde bestemt oss for å kjøpe den stolen. Var tilfeldigvis innom i går for å se på den, og fant ut at de hadde salg i dag. Fornøyd!

Min mor var der for meg, for jeg har ingen barnas hus i nærheten.
Hun fikk med seg BeSafe IziGo, 4 sett med sengesett, 5 strømpebukser, to helsetepper, en caps og en lue + noen bamser som fulgte med sengesettene til samme pris som Besafe'n ville kostet før salg :p

ååå, så kjekt da :) 

jeg skal bare noe småting siden jeg har det meste fra før så blir ikke så dyr handel for meg der uansett, men kjempe for deg som skulle ha slike dyre ting! 

Vi kjøpte barnevogn! De hadde bare to stk og vi kuppa den ene :-) Sparte 3000.- !! Kjøpte Brio Sing Duo.

Back
Topp