Barnas hus i ålesund :)

Lykkelig :)

Betatt av forumet
Hurra! På torsdag åpnet barnas hus her i ålesund. Flott m litt mer konkuranse på barneutstyr. Fikk kjøpt tripp trapp, reiseseng, kluter av ymse slag og ullklær til en billig penge :) godt fornøyd :)

• Liker
Reactions: jc
Så heldig du er:) Her er det ingen barnebutikker.. Bare 2 som selger leker og 1 som selger veldig dyre klær ettersom hun ikke har noen konkurranse.. Må kjøre ca en time for å komme til nærmeste utstyrsbutikk.. Går heldigvis an å bestille på nett da.. Har så kjempelyst på Voksi Urban, så jeg må nok bestille den på nett eller benytte muligheten neste gang jeg skal forbi barnas hus outlet i Nedre Eiker..

barnas hus er veldig greit hvertfall, har masse forskjellig i ulike prisklasse :) så er de veldig hjelpsomme. Var jo der på åpninga på torsdag for å få tak i den tripp trappen, samboeren min måtte et ærend først, men skulle komme innom å bære den ut i bilen. Jeg lempa den m meg bort i kassa. hu som sto i kassa var bekymret for at jeg skulle bære den m meg ut, så når hu hørte at sambo skulle komme å hente den, ba hu meg sette meg ned i stolene ved utgangen, bar stolen bort så, jeg slapp. Det var snilt og god service

Vi har en utstyrsbutikk her, men det er minimalt jeg handler der. Men bor nok på et altfor lite sted til å få noe barnas hus her :) De gangene jeg har handlet på barnas hus har servicen vært veldig god, men det er jo en stund siden.. =)

barnas hus er veldig greit hvertfall, har masse forskjellig i ulike prisklasse :) så er de veldig hjelpsomme. Var jo der på åpninga på torsdag for å få tak i den tripp trappen, samboeren min måtte et ærend først, men skulle komme innom å bære den ut i bilen. Jeg lempa den m meg bort i kassa. hu som sto i kassa var bekymret for at jeg skulle bære den m meg ut, så når hu hørte at sambo skulle komme å hente den, ba hu meg sette meg ned i stolene ved utgangen, bar stolen bort så, jeg slapp. Det var snilt og god service

Så bra:) Jeg elsker hjelpsomme mennesker :) Vi fikk bruke nødutgangen til butikken vi handlet i på mandag så jeg slapp å gå rundt hele senteret med handelen og toåringen.. Bilen vår sto nemlig rett utenfor nødutgangen.. Det var deilig det :)

Jeg var en av de 50 første da strømmen åpnet og fikk kjøpt vogn til 50% avslag :-D

Fikk og kjøpt Tripp Trapp og litt stæsj på salg samtidig :)

OJ. Din heldiggris! Hva slags vogn kjøpte du da?:)

Bugaboo Cameleon :) hadde planer om å kjøpe en brukt ettersom det kun skal være en ekstra vogn. Nå fikk jeg en helt ny og kan mest sannsynlig selge den for samme pris som jeg kjøpte den for :-)

Så kjekt med billig vogn! Her kjøpte vi vogn i Tyskland i sommer og fikk den for en veldig god pris så er godt fornøyd.

Barnas hus er en fin butikk også - er for det meste der vi handler.

Ja det er gøy å gjøre gode handler :-)
Hvilken vogn handlet dere i Tyskland TePa?

Ja det er gøy å gjøre gode handler :)
Hvilken vogn handlet dere i Tyskland TePa?

Emmaljunga Nitro - gleder meg til å begynne å bruke den og håper vi blir fornøyde xsmile3

Det blir dere nok =) Det er jo en veldig fin vogn, skal og ha en City Cross til turbruk her hjemme og ha med på fjellet osv. Er litt vognoman kan du si:angel9

Har har vi både barnas hus og babyshop, veldig greit for de har ofte ulike varer de har fast lav pris på. Så har jeg bestilt på rudo, som kan være billigere enn de andre. Da vi bodde i Oslo handla vi det meste der til vår første.

Back
Topp