barn

UngMammaTilSnart4Små

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
hvor mange barn ønsker du og mannen deg?

her har vi alltid ønsket oss 5 barn siden mannen er fra en stor familie, men jaggu meg blei det en 6. mann også :)

Mannen vil ha 5 ( siden vi begge er 5 søsken på hver vær side) men jeg sier 3, og nå venter vi nr 2 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen sier stopp på nr 3 som vi venter men kunne tenke meg en attpå klatt er jo bare 30 år fikk en gutt i 2010 en i 2012 og venter en i november 2014

Ønsker oss minimum tre. Jeg vil gjerne ha flere tror jeg, men mannen er usikker. Venter nr to nå ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi venter nr 2 :-) kanskje ein til litt seinare? Vil gjerne ha fleire, men trur det blir for stor belastning pga så plaga med bekkenløsning. Mannen har fire søsken mens eg har kun eitt. :-) kjekt med stor familie :-)

Dette blir siste. Har to fra før på 11 og 7, så dette blir på en måte en liten attpåklatt. ❤️

Jeg vil ha tre, og mannen to. Nå er nr to på vei, så vi får se da... ;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vi ønsker oss 3:) første på vei nå

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er usikre på om vi vil ha mer enn en, egentlig. Må se hva vi føler etter at den første har kommet. :-P Ikke flere enn to, i hvert fall.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Nr 2 på vei.. Med bare 18 mnd mellomrom.. Så tror vi venter ei god stund me nr 3 isåfall:-)

Nr 2 på gang, tror det blir med det :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

I utgangspunktet ville jeg ha tre. Men siden jeg er så plaget i dette og forrige svangerskap er det stopp nå. Men vi er bare 25 og 26 år. Så man skal jo aldri si aldri :)

Både mannen og jeg har sagt 2 Vi begge er enebarn og var kjapt enige om at det skulle ikle vår sønn være. Venter nr 2 nå.

Vi begge var enige om at vi ikke skulle ha flere, jeg har en og han fire. Men etter at jeg ble gravid i mai-13 etter et uhell med kondom, ble det at vi begge forandret mening og nå er nr 6 på tur, men så er det stopp :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Venter nr 3 nå, så er det stopp:)

Venter nr 2 nå :) fikk 1 den 18.4-13 å neste kommer 14.11-14 ;) blir ikke flere :p

MAX 2!! Muligens så blir dette enebarn:)

Jeg synes egentlig vi er mer enn nok mennesker i verden noe som bare blir ett større og større problem. Vi vurderte lenge om vi i det hele tatt skulle få barn. Skulle uhellet likevel være ute og jeg hadde blitt gravid med nr. 3 så hadde vi jo selvfølgelig tatt oss av det også, men jeg tror nok gubben må klippe strengen før den tid ;)

2, venter nr 2 nå. Så nå blir det sterilisering :)
Får vi barneabstinenser om noen år er vi enig i at vi melder oss som fosterforeldre.

Har ikke snakket så mye om det, egentlig. Venter vår første nå :) Jeg for min del synes det holder med 2, toppen 3 stk., får vel bare se hva samboer sier til det :p

Back
Topp