Barn ved hjelp av surrogatmor!

Ellen Maria

Andre møte med forumet
Hei!
Noen som har fått barn ved hjelp av surrogatmor, eventuelt kjenner noen som har fått barn på denne måten? Da hadde det vært kjempefint om du kunne sende meg en PM.

Vennlig hilsen redaktør Ellen M. Skjelsbæk
[:)]

De som har fått barn ved hjelp av surrugatmor vil nok ikke stå fram å innrømme det, da det er ulovlig i Norge.....

Det er ikke ulovlig å være foreldre ved hjelp av surrogat i Norge(men enkelte ting rundt det er ulovlig) men det er ikke lov å være surrogat her. Om du skjønner hva jeg prøver å få frem? :-)

Det har bla. vært et par i Aftenposten som har fortalt litt om dette. LINK

Jeg skulle gjerne hatt en surogat mot.. har egg osv, men kroppen klarer ikke bære et barn til.. Syns det skal bli lov jeg..

jeg hadde vært surrogat mor om det var lovlig!

jeg vil dele den gleden eg har når eg ser min sønn smile til meg. det er mange som ikke har den gleden.

håper loven i norge kan forandres!

kunne tenkt meg å ha vært surrogatmor..[:)] Jeg har fått de barna jeg skal ha..[:D]

Hadde det vært lov i norge og lagt til rette for det, ville jeg stilt opp som surrogatmor! 

ORIGINAL: Thunderella

Hadde det vært lov i norge og lagt til rette for det, ville jeg stilt opp som surrogatmor! 

Arve Juritzen har barn ved hjelp av surrogatmor - hør med han[8|]

Har ei venninne som er inne i en slik prosess.. vet ikke helt hva som foreløpig blir utfallet, men det har ihvertfall vært planen dems en stund.

Vis det viser seg at jeg ikke kan bli gravid at kroppen bare ikke mestre den oppgaven er surrugatmor noe jeg ville prøve. Men det vanskelige er vel å finne en person man kan stole 100prosent på at klare å gi fra seg barnet når det er født..

ORIGINAL: *Bling87*

Vis det viser seg at jeg ikke kan bli gravid at kroppen bare ikke mestre den oppgaven er surrugatmor noe jeg ville prøve. Men det vanskelige er vel å finne en person man kan stole 100prosent på at klare å gi fra seg barnet når det er født..

tror ikke det er sånn at hun som føder barnet kan finne ut at hun bare skal ha ungen likevell.
det er jo ikke hennes barn. ikke hennes egg og ikke hennes sperm.(selvsagt)[8D]
er sikkert masse papirer og kontrakter i forkant.
så er nokk ikke bare å bestemme når du ser den fine babyen, at nei denne ungen skal jeg ha!

ORIGINAL: maryjoleen

ORIGINAL: *Bling87*

tror ikke det er sånn at hun som føder barnet kan finne ut at hun bare skal ha ungen likevell.
det er jo ikke hennes barn. ikke hennes egg og ikke hennes sperm.(selvsagt)[8D]
er sikkert masse papirer og kontrakter i forkant.
så er nokk ikke bare å bestemme når du ser den fine babyen, at nei denne ungen skal jeg ha!

ja,sant nok men hadde nok vært litt redd for det uansett.. hehe..
men vet at vis vi ikke får barn selv så ønsker jeg å prøve dette for jeg har et veldig stort ønske om ha få en baby og ha den spebarnstiden. det er veldig vikrig for meg nå hvertfall.

Finnes par og enslige som reiser til både USA, Danmark, India og andre land for å benytte seg av surrogat og eggdonasjon.

Back
Topp