Barn som sover dårlig + jobb

Arca

Flørter med forumet
Dere som har barn som sover dårlig om natta, hvordan kommer dere dere gjennom arbeidsdagen?? Minstemor sover så dårlig om natta, og jeg syns det er vanskelig nok å komme meg gjennom dagene nå når jeg går hjemme.:sleep011 Om to uker begynner jeg på jobb igjen, og jeg skjønner virkelig ikke åssen jeg skal klare det. Jeg er ikke en god versjon av meg selv når jeg er så trøtt, tålmodigheten synker drastisk og jeg tyner alt jeg har for å holde meg blid ovenfor ungene. Jeg er lærer på en barneskole og må med andre ord forholde meg til barn hele dagen på jobb også, og der har jeg ikke bare to om gangen men 25!o_O

Jeg har kontorjobb, så det er lettere for meg å være trøtt her, men triksene jeg har lært er å
1. Drikke kaffe bare når jeg holder på å sovne, føler jeg får mer effekt da
2. Husk å spise
3. Varier oppgaver
4. Gå rundt i rommet noen ganger
5. Be folk dobbeltsjekke enkelte oppgaver
6. Snakk med andre voksne inni mello
7. Trekk frisk luft i løpet av dagen
8. Jobb med å holde fokuset

I perioder der det går lenge med tilnærmet ingen søvn er det ekstra vanskelig, men er fortsatt oppe flere ganger om natta med han som snart blir fire, så det begynner å bli noen år uten sammenhengende søvn. Nå har de flere netter der det er mye bedre enn før, og ikke som det første året, så ting blir enklere etterhvert! Må du kjøre bil til jobb?

Jeg har kontorjobb, så det er lettere for meg å være trøtt her, men triksene jeg har lært er å
1. Drikke kaffe bare når jeg holder på å sovne, føler jeg får mer effekt da
2. Husk å spise
3. Varier oppgaver
4. Gå rundt i rommet noen ganger
5. Be folk dobbeltsjekke enkelte oppgaver
6. Snakk med andre voksne inni mello
7. Trekk frisk luft i løpet av dagen
8. Jobb med å holde fokuset