Barn som ikke viser følelser....

*BalleFlass*

Elsker forumet
[:(]

Hva sier bhg til dette?? Det er ulike tiltak bhg kan gjøre for å snakke om følelser og utvikle dette...

Og ja skjønner at dette er vondt for deg!!![&o][&o]

uff dakar, nå fikk jeg vondt av henne.

Det er de siste dagene hun har begynt å gjøre dette, og jeg har vært syk, så jeg har ikke kunnet hente/levere i bhg så har ikke fått snakket med de om dette problemet[:(]

Jeg vill da tatt det op med bhg og sagt at dette er noe du ser på som veldig viktig at det blir jobbet med og at dem er bevisste hva som skjer med lille jenten din!! Håper det løser seg og at hun forstår at hun kan få utrykke seg...

Kan det hende de har sagt "det der er ikke noe å gråte for" ??

Jenta mi fikk den beskjeden gjentatte ganger, og tilslutt så turte hun ikke å gråte.. Løsna igjen etterhvert.

ORIGINAL: Lillesnille

Kan det hende de har sagt "det der er ikke noe å gråte for" ??

Jenta mi fikk den beskjeden gjentatte ganger, og tilslutt så turte hun ikke å gråte.. Løsna igjen etterhvert.

Ja, det kan hende.... huff...er så sårt[:(]

Dette gjorde datteren min og.. Da hun gjorde det så tok jeg hun i armene, klemte hun godt og sa; Det er lov å gråte lille venn.. Da kom det som regel ut! Gikk en stund så gråt hun som vanlig.. 

ORIGINAL: **CogJ**

Dette gjorde datteren min og.. Da hun gjorde det så tok jeg hun i armene, klemte hun godt og sa; Det er lov å gråte lille venn.. Da kom det som regel ut! Gikk en stund så gråt hun som vanlig.. 

Er det jeg har gjort de gangene hun har holdt det inne og...men hun vrir seg vekk og sier gråtkvalt nei[:(][:(][:(]

Back
Topp