Barn som ikke kan sitte stille....

Nullenusken

Forumet er livet
Hvis du noen gang går på noen arrangementer.... F.eks kirkekonserter, basarer, juletrefester osv osv osv....
Tar du da med barna? Og sitter de stille sammen med deg? eller lar du dem løpe rundt?

(flere valg mulig)

Har kun med meg småen på sånne ting om jeg må. Han sitter aldri stille!!

[:)]Er det et arrangement for barn så er jo barn velkomne til å løpe litt rundt. Men er det en "voksen" tilstelning så får ikke mitt barn lov til å ødelegge for andre!! Da får han enten sitte rolig,eller så må jeg ta ham med vekk derifra!
Er lite glad i at andres unger ødelegger for meg... Da er det snakk om på et VOKSEN tilstelning altså! Man kan ikke forvente at små barn skal holde seg i ro ,og da får man enten la være å ta med ungene ,eller droppe hele greia selv også!

Dere har hørt det gamle ordtaket "Egne barns gråt er fælt ,andre barns gråt er lydforurensning..."[:-]

Ja, jeg begynte å tenke på dette i går da jeg sang på en kirkekonsert....
Dette var så absolutt en "voksen" tilstelning, men det var 3-4 barn som løp rundt og ropte HELE konserten!!!
Foreldrene gjorde ingenting!
De var frem og tilbake i midtgangen, innimellom instrumentene, og tilogmed inni alterringen foran og sto der og apet seg....
Jeg klarte ikke å følge med på de andre som fremførte, og klarte heller ikke konsentrere meg ordentlig når jeg sang selv....
Forstår virkelig ikke at ikke de foreldrene forsto at de forstyrret!!!

Back
Topp