Barn som ikke er som alle andre

lissa 72

Flørter med forumet
Så det var lagt ut en tråd om syke barn og at det var skrevet en del om cp.. Min eldste datter på 11 1/2 fikk da hun var fem år diagnosen lett psykisk utviklingshemmet... og hva sier det?? Hun har i mange år falt mellom to stoler; vært for flink til å være sammen med psykisk utv.h og hengt litt for langt tilbake i forhold til jevngamle. Ingen som kan se på henne at det feiler henne noe og det har faktisk vært litt vanskelig som foreldre å takle. Hadde vært lettere om man hadde sett det på henne.. Hun er ei pen, snill og omtenksom jente som er litt barnslig og som strever på skolen. Holder på å lære seg å lese nå[:)] Hun utviklet diabetes 1 da hun var åtte år- tenkte at, hærregud har vi ikke nok nå?? Legene påstår at den hjerneskaden hun har, oppstod i svangerskapet i uke 32. Jeg har alltid hatt mine tvil om den påstanden, pga mye snakk om oksygenmangel under fødsel da hun stod fast i over en time før de fikk henne ut... Med barn nr to fikk jeg ekstra oppfølging på sykehuset, med ultralyder og t.o.m hjernescanning dagen etter at nr to ble født.

Back
Topp