Så det var lagt ut en tråd om syke barn og at det var skrevet en del om cp.. Min eldste datter på 11 1/2 fikk da hun var fem år diagnosen lett psykisk utviklingshemmet... og hva sier det?? Hun har i mange år falt mellom to stoler; vært for flink til å være sammen med psykisk utv.h og hengt litt for langt tilbake i forhold til jevngamle. Ingen som kan se på henne at det feiler henne noe og det har faktisk vært litt vanskelig som foreldre å takle. Hadde vært lettere om man hadde sett det på henne.. Hun er ei pen, snill og omtenksom jente som er litt barnslig og som strever på skolen. Holder på å lære seg å lese nå[:)] Hun utviklet diabetes 1 da hun var åtte år- tenkte at, hærregud har vi ikke nok nå?? Legene påstår at den hjerneskaden hun har, oppstod i svangerskapet i uke 32. Jeg har alltid hatt mine tvil om den påstanden, pga mye snakk om oksygenmangel under fødsel da hun stod fast i over en time før de fikk henne ut... Med barn nr to fikk jeg ekstra oppfølging på sykehuset, med ultralyder og t.o.m hjernescanning dagen etter at nr to ble født.