Barn som hoster

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg har ei jente som har hostet i vel en uke, og nå har hun feber i tillegg. Allmenntilstanden har vært fin, så jeg har ikke tatt henne til legen. Hele familien er syk eller begynner å bli frisk igjen, og jeg regner med at det er virus. Men i dag har hosten blitt verre. Har dere noen erfaringer med hostesaft til barn? Hun er 21 måneder. Jeg holder et godt øye med henne, og kommer til å kontakte lege om dette forverrer seg.

Ikke hostesaft til barn. Man må kunne kremte før man får det. Hostesaft kan i verste fall være dødelig for de små og eldre. Synes det er rart det ikke er mer advarsler mot det.

Ikke hostesaft til barn. Man må kunne kremte før man får det. Hostesaft kan i verste fall være dødelig for de små og eldre. Synes det er rart det ikke er mer advarsler mot det.

Hmmm. Det har jeg aldri hørt om før faktisk. Vi har en hostesaft, men den er fra 3 år og opp så det fikk hun ikke Har du tips til annet vi kan prøve mot hosten?

Hmmm. Det har jeg aldri hørt om før faktisk. Vi har en hostesaft, men den er fra 3 år og opp så det fikk hun ikke Har du tips til annet vi kan prøve mot hosten?
Vi har aldri brukt noe. De har fått vann og Paracet ved smerter i halsen. Har som regel gått over. Eldste kan bruke opp til 3 mnd før hosten gir seg uten at noen finner ut hvorfor. Men aldri gitt noe før hu var stor nok til å kremte. Sist anbefalte de det ikke selv om hu har fått det før og er 5.5 år.

På flasken med bisolvon som hjelper med å løsne slim/lette opphostingen, står det : under 2 år kun i samråd med lege. Så ville tatt en tur dit. Er hjelp å få men greit å sjekke at det ikke er noe værre.

Japansk peppermynteolje:Heartbigred
Anbefales virkelig!!
Noen dråper i en kopp f.eks med kokvann inn på rommet,så hjelper essensen.
Vi har brukt dette siden yngstemann var 5/6 mnd

Back
Topp