Barn som holder pusten når han puster

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Min 4-åring høres ut som han holder pusten hver gang han puster. Han trekker inn pusten, så går det noen sekunder og så puster han veldig tungt og anstrengt ut igjen, som om han har holdt pusten.

Noen andre som har vært borti problemstillingen?

Blir det ikke bedre om en stund får han seg en tur til legen...

Min på 3,5 år gjør det samme, har gjort det lenge.
Ikke tenkt på å ta han med til legen for det da :cool:
Bare jeg som blir sprø? Sitter og hører på pusten hans hele tiden og får så vondt inni meg... Høres så himla anstrengende ut!

Nei, assa, hvis jeg ser flere her har det sånn og ungene ikke plages tar jeg han ikke med :P

Bare jeg som blir sprø? Sitter og hører på pusten hans hele tiden og får så vondt inni meg... Høres så himla anstrengende ut!

Nei, assa, hvis jeg ser flere her har det sånn og ungene ikke plages tar jeg han ikke med :p
Synes det er slitsomt selv, han gjør det ofte i bilen og når han ser på TV. Og når han konstanterer seg feks bygger lego. Minner han på det og da puster han vanlig.

Var ikke ment mot deg, men har ikke tenkt på at det kanskje skulle sjekkes ut.
Her har han astma, så er ho hos lege ganske ofte.
Kanskje høre når vi skal neste gang.

Synes det er slitsomt selv, han gjør det ofte i bilen og når han ser på TV. Og når han konstanterer seg feks bygger lego. Minner han på det og da puster han vanlig.

Var ikke ment mot deg, men har ikke tenkt på at det kanskje skulle sjekkes ut.
Her har han astma, så er ho hos lege ganske ofte.
Kanskje høre når vi skal neste gang.
Ja, han gjør det når han ser på ting her også! TV eller tablet! Merkelig oppførsel :P Minner han på det, han puster vanlig i 3 trekk og så er han igang igjen...

Neida, tok den ikke veldig personlig :P Jeg tenkte jeg kunne høre om det neste gang vi er hos legen med han :) Sikkert ingenting :)

Hadde en gutt som gjor det. Jeg spille han in uten at han visste det og så ble det in hos lege. Viste legene video. Lege syns det var supert for da kunne hun selv se hva jeg snakket om.

Back
Topp