Barn som går tidlig

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Ble så nysjerrig når jeg leser om barn så går når di er 8-9 mnd......dere som har barn så gikk så tidlig,krabbet di først?var di veldig tidlig ute med å sitte/holde balansen...stå ved bordet osv.....eller bare reiste di seg opp å gikk en dag[:D]

det sies at små søsken går tidligere...stemmer det[8|]

etter historier fra min sviger mor om samboeren som liten

krabbet han når han var ca syv måneder å gikk da han var ni måneder.

jeg derimor. krabbat fra jeg var 9 måneder å gikk ikke før jeg var 15 måneder[:D]

mine eldste gikk da dæm va 9 mnd å ei uka, å 9 mnd å 3 uke[;)]

dæm kunne sett da dæm va 7 mnd.. nåkka som junior ikje kan enda[8|] så han kommer nok t æ vær litt treigare

ORIGINAL: CogJ

jeg gikk rett før jeg var 9 mnd.. bare reiste meg opp og gikk til bestefar.. tror jeg brukte noe gåstol, sånn trillegreie på gulvet.. ellers krabbet jeg først..

kan tro di fikk sjokk da.....[:D]

dytt

håkon krabbet da han var 6 mnd, da satt han selv også.
da han var 7 og en halv mnd reiste han seg opp etter ting.
i går reiste han seg fra gulvet og gikk. 10 mnd gammel[:)]

Maja satt og krabbet og reiste seg opp etter ting da hun var 6-7 mnd.
Gikk da hun var 9.

Mikael satt når han var 6 mnd gammel, krabbet når han var 7-8 mnd,, å gikk når han var 9 mnd.
Han gikk ordentlig før han var året.

Noah begynnte å krypp da han va 6-7 måna å gikk sjøl fra han va 9 1/2 måna, før d gikk han bære når han støtta sæ..[:)]

Jeg gikk når jeg var ni mnd., men krabbet og tidlig. Min lillebror er to år mindre enn meg og han gikk ikke før han var 15 mnd.fordi jeg dyttet han overende hver gang han prøvde....

jeg gikk da jeg var 10 mnd, men vet ikke nøyaktig hvor lenge jeg krabbet og når jeg startet med det. jeg er eldst å har ei lillesøster som ikke gikk før hun var ca 15mnd. men jeg var alltid aktiv, tilogmed på sykestua når pleierne la meg ned i kassa så ålte jeg meg slik at jeg skallet hode i kanten...

har litt med personligheten tror jeg...

Back
Topp