Barn som får tenner, hvordan er de?

Plutselig blir vi 5.

Flørter med forumet
Min datter på 1,5 år driver og får tre tenner nå, og er veldig grinete. Gråter store deler av dagen, men ikke i barnehagen... derfor lurer jeg litt... kan jo hende hun glemmer det litt og er velgog opptatt i barnehagen... hm... noen som har noen erfaringer?

Her er det ihvertfall verst om natta, og ettermiddagen når hun er sliten.... tenner er gøy.....

Sutrete, grinete, diaré, litt febrete, rød i kinnene, sikler som et uvær, osv, osv.
Når han fikk jeksler og hjørnetenner rundt 1-årsalderen holdt han søren meg på nesten en måned med ymse småplager - særlig magesjau. [:'(]

Hater de tenna.

Her er det noe surving om dagen, og nettene er meget urolige[:'(]

Her går det bare i drittbleier, kanskje opptil 8 for dagen [:'(][8D]

Å herre gud som jeg kjenner meg i igjen i disse mndene. Jeg husker vi hadde tann bærsj, tann feber, tann snørr, tann sutring osv. Jeg kunne skifte bleie opptil 10 ganger på det verste.
Jeg husker at helsesøster sa at det ikke var noe som tilsa at barna ble noe dårlig  når de holdt på med tenner. ok hvorfor forsvant alle plagene med en gang vi kjente at tanna hadde kommet igjennom. Jeg sier at når det kommer til tenner så er alt normalt. Lykke til

Back
Topp