Barn som dunker hodet sitt

morlene

Første møte med forumet
hei, jeg har ei lita jente på 2 som dunker hodet sitt når hun ikke får viljen sin, dette synes jeg er frustrerende, er det noen andre som har barn som gjør dette og evt vet hvordan man kan få barnet til og avta dette?

Guttungen har gjort dette en stund, han begynte som ganske liten, nå er han 19 mnd og gjør det fortsatt. Aner ikke hvordan vi kan få ham til å slutte, vi trøster ikke for det vondet han jo asolutt får, sier at det er jo slik det blir når han dunker seg,og overser det mest mulig, fokuserer på andre ting, avleder eller hva som helst, men han har ikke sluttet enda...

vet ikke om det er så alt for mye å gjøre egentlig... ta på ungen hjelm [8D]

min onkel dunket hodet sitt da han var liten... i gulvet, veggen... ja til å med ute på veien. så onkelen min gikk bestandig med blå kuler i panna da han var liten... mener å huske at min bestemor tilslutt tok på han hjelm

Jepp! Silje gjør også det! Har gjort det en god stund nå - tar rennafart og dunker i bord og stoler og biter i sofaputer og klærne sine når hun blir sint eller ikke får viljen sin....Det var bedre en periode, men nå har hun begynt igjen....

Prøver bare å overse det og avlede henne, ikke gi henne oppmerksomhet på det hvertfall, men det er  jo ikke like lett alltid, for hun får jo vondt...[:(]

Back
Topp