Barn som biter

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Har dere barn som biter? Snuppa her har gjort det noen ganger da hun ikke får viljen sin[:(](iallefall tror jeg hun biter for hun ikke får viljen sin)
Har bitt meg så jeg fikk blåmerke... Flere som opplever sånt? Hva kommer det av?
Vil ikke hun skal bite andre folk, unger eller voksne...[&:]
Tips,råd?
Hun har bitt hardt 1 gang, men ellers så er det smånapping liksom.. Hun gjør det også når hun sitter i fanget, helt ut av det blå... Ser ikke hun blir sint eller noe da....

Det hele startet med en liten prikk :D

Veeeet, skulle skrive mere, så kom hele greia bort![:'(]
Men skal prøve på nytt[;)]

Har ikke noe sånn med Elias.. han biter ikke ennå isåfall ..
men har faktisk prøvd å bite å gjort det.. men vet ikke hvorfor.. men det har blitt med den gangen --
Men skjønner godt du ikke vil ho skal bite , er jo ikke lov.
Er ikke på noen måte hun kan forstår det da.. Si nei strengt eller , ta hun vekk , å hvis hun går å prøver ijgen ta ho vekk .. til hun kanskje skjønner.. jeg har desverre ikke peiling...

Hmm håper noen har noen gode råd til deg![:)]

Jeg har en som har bitt en god del, er i perioder..
Men han biter ikke i sinne, han biter når han skal kose, tror ikke han helt forstår forskjellen på å kysse å bite :)
Er ikke så lett å få han til å forstå at dette ikke er greit. Har ikke opplevd at han har bitt andre enn oss i familen.

ORIGINAL: Augustprinsessa

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Har dere barn som biter? Snuppa her har gjort det noen ganger da hun ikke får viljen sin[:(]
Har bitt meg så jeg fikk blåmerke... Flere som opplever sånt? Hva kommer det av?
Vil ikke hun skal bite andre folk, unger eller voksne...[&:]
Tips,råd?
det kommer kanskje av at hun biter i leker ol, og er liksom så vandt med det at hun biter deg også?
At det klør i gommene, at det kommer tenner?

Nei jeg aner ikke hvorfor[:)]

Men hadde Thea gjordt det her, så hadde jeg blitt ganske så sinna altså, og sagt strengt nei - fått henne til å forstå at det er ikke lov...[:)] For det kan jo faktisk være farlig da[&:] Menneskebitt....

Hun har jo begynt med det i det siste, og i det siste har hun sikla mye og væer mye våken om natta, tror det er tenner.. hun er ganske hoven i gommene også.. Har faktisk ikke tenkt over at det kan være gommene og at det er derfor hun biter.. Tar henne vekk, sier strengt nei og setter henne ned på golvet/i fanget til sambo..

Biter om hun blir overivrig eller når hun blir sint. Har ingen tips eller råd. Håper bare det gir seg før det blir verre her.

ORIGINAL: Bare Kari

Biter om hun blir overivrig eller når hun blir sint. Har ingen tips eller råd. Håper bare det gir seg før det blir verre her.

mere overivrig.. men tror det er en kombi. av vondt i tennene og noe annet. hun klør ofte inni der nå og sikler..

Sebastian blir litt giret når vi tuller av og til- hvis vi har latterkrampe tar han gjerne hånden min og prøver å putte fingrene mine i munnen sin og så biter han. Når jeg skriker "AU" holder han på å le seg ihjel! HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

ORIGINAL: Chinchilla

Sebastian blir litt giret når vi tuller av og til- hvis vi har latterkrampe tar han gjerne hånden min og prøver å putte fingrene mine i munnen sin og så biter han. Når jeg skriker "AU" holder han på å le seg ihjel! HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Ja hun gjør sånn også når hun blir overivrig[:D]

Karoline beit med vilje før, og da sa helsesøstera enkelt å greit, bit igjen.
Det høres grusomt ut, men da biter vi henne i fingeren, ikke så hun griner, men bare slik at hun kjenner at det ikke er godt.
Nå har hun sluttet å bite...stort sett, hun kan prøve vis hun blir veldig sint.. men da nibler jeg på hennes fing og så gir hun seg.

Jeg trodde helsesøster var sprø når hun foreslo det, men det funker...

ORIGINAL: _mari_

Karoline beit med vilje før, og da sa helsesøstera enkelt å greit, bit igjen.
Det høres grusomt ut, men da biter vi henne i fingeren, ikke så hun griner, men bare slik at hun kjenner at det ikke er godt.
Nå har hun sluttet å bite...stort sett, hun kan prøve vis hun blir veldig sint.. men da nibler jeg på hennes fing og så gir hun seg.

Jeg trodde helsesøster var sprø når hun foreslo det, men det funker...

Oj, hehe... Ja en kan begynne og spekulere ja... Hehe... Kanskje det er verdt og prøve da?! Bare nappe litt i fingeren hennes hvis hun biter f.eks... Takk Mari, skal "teste" det ut[;)]

Back
Topp