Barn oppi handlekurven?

Gjør det inni mellom og tenker jeg tar i mot Evt kjeft om det kommer.
 
Ser ikke problemet!

Helt greit, har gjort det før og kommer til å gjøre det igjen:)
 
Må da være mye bedre å ha ungene oppi kurven, enn å gå på dem fordi du ikke ser dem når du går?
 
De har fått lov bare et par ganger av meg, men som regel er det nei. De får heller lære å oppføre seg i butikk. Bryr meg ikke så mye om andre lar ungene få lov.
 
Har gjort det selv ....Hvem legger eple rett i kurven ?
Sikkert en som ikke har vaska hender etter å ha tørka seg i ræva og tar på eplene, melke karongen din eller noe annet i butikken.

Igjen så er det mer dritt på bankterminalen og pengene dine likevel:)
 
Helt greit. Vognene er så møkkete alikevel. For meg handler det ikke om at ungene ikke kan oppføre seg, for det kan de. Men når de gjerne vil sitte oppi vogna, der har de mer oversikt og slipper unna innpåslitne mennesker, så ser jeg ingen grunn til å si nei til det.
 
IKKE GREIT!

Og det er ikke bare fordi det er uhygienisk, de vognene er ikke veldig rene i utgangspunktet. Og maten er jo innpakka.

Handla ofte alene med mine to jeg da de var mindre, ene gikk ofte en vei og den andre en annen. Ikke alltid de hørte på meg eller faren. De er nesten like gamle, skiller ett år mellom de. Men likevel har jeg aldri satt de oppi vogna. Den er jo til å ha mat i. Er jo derfor man tar handlevogn. Så måtte man leite etter et barn eller to da... Men som oftest har de gått fint ved siden av vogna. og når de ble større fikk de ansvar for å hente enkle ting de visste hva var.

Og vennligst ikke kom med den å så heldig du er som har hatt barn som gikk fint i butikken. For tro meg det har ikke alltid skjedd. Jeg har måttet etterlyse barn på høytaleren, sette et barn ut i bilen, måtte komme tilbake en annen dag. Latt 3 åringen ligge å sprelle på gulvet fordi hun ikke fikk fiskepudding. Så vært gjennom det meste. Men likevel ALDRI satt de i vogna for det er ikke et sted for barn.
Det var da voldsomt . Selvom du ikke vil ha dine barn oppi der, så er det ikke feil at andre gjør det slik.
 
Helt Ok :) det handler ikke om at ungene oppfører seg eller ikke hos oss i hvert fall. De klarer fint å gå rolig i butikken. Men om yngste ber om å få sitte i vognen eller er sliten, så ser ikke jeg noe problem med det. :)
 
Har sittet i vognen i voksen alder, jeg.... :smiley-ashamed008
Haha, herlig :D det gjorde en tidligere kollega av meg for en mnds tid siden på ikea, høygravid og bekkenløsning. Så får de tips etterpå at det finnes rullestoler der til låns :hilarious: godt gjort å komme seg oppi og utav høygravid :p
 
Aldri gitt det en tanke at det ikke er greit!
 
Back
Topp