Barn og pollen?

Teddyen

Glad i forumet
Er det noen som har barn med pollenallergi? Hvordan merket dere det, og hvor tidlig ble de medisinert?
Jeg er allergisk selv og det renner av nesa og jeg er tett i hodet og ganske utilpass og sliten noen dager. Ser at lillemann på snart to har blitt veldig snørrete og han har vært skikkelig grinete i ei drøy uke nå. Har fått time hos legen i mai, men de sa at det var vanskelig å finne noe i blodprøven når de var så små..

Noen med erfaringer her? Om han plages så vil jeg jo gjerne gjøre noe med det!

når de er så små så behøver ikke testene stemme, her slo ingenting ut før jenta var 3år og enda så var ikke prøvene ensbetydene,men pga alle symtomene så ble det først prøving med phenamin ikke topp virkning og så zyrtec ga heller ikke virkning.Så til slutt havnet det på vallargan da var jenta ca 17mnd, det gjorde virkning barnelegen mente årsaken var at ho reagerer på en del derfor så ble phanamin og zyrtec for svakt

Følgene merket vi det rennene nese, nysing, iritabilitet og surving, renene og røde øyne og utslett

Takk for svar! [:)] Tror jeg må pushe på for å få en time litt før mai jeg... Kan vel ikke skade og prøve ut litt allergimedisin om det kan gjøre dagene bedre for han..

Back
Topp