barn og omgangsyke

*Lillemas*

Forelsket i forumet
min gutt på 1 år har fått omgangsyke nå..hva gjøre dere når barna deres har det? er jo litt vanskelig når de  små er kvalme og må kaste opp... småen er jo ikke akkurat rolig.
noen tips? småen har aldri hatt det før... lar dere barnet ligge på rommet deres eller kan det ligge alene...? tenker på sånn kvelning eller no...
huff mange dumme spørsmål det her... litt fortvila kan man si...

Det går som regel over hvis det er mer enn 1 time siden hun har kastet opp her, så da prøver jeg å legge henne i egen seng.. Men ligger med ørene på stilk [8D] Hun sier godt i fra hvis hun har spydd da, hyler som en gris[&o] Ellers sitter jeg i stua med henne til hun virker bedre.. 

han begynte sånn i 8 tiden så gikk det over to timer i mellom... han er liksom ganske kvikk i mellom, så bare plutselig kommer det...huff... stakkars lille gutten min...

ORIGINAL: Gladjenta *27.12.07*

han begynte sånn i 8 tiden så gikk det over to timer i mellom... han er liksom ganske kvikk i mellom, så bare plutselig kommer det...huff... stakkars lille gutten min...

Isja fælt når de spyr assa!! Hadde kosa meg i stua med han jeg tror jeg, får ta igjen søvnen i morgen[;)] 
Kjør på med blåbærsaft hvis du har, men husk det setter flekker ut igjen [8|]
God bedring!

ORIGINAL: Labambie

Pleier å ha henne mellom oss i senga, med mange håndklær både rundt henne og i senga. Og har endel liggende rundt senga for å tørke.. Er greit å bare bytte noen håndklær istedet for å skifte hele senga hennes hver gang..

Det var egentlig det eneste tipset jeg hadde. Masse god bedring!

Sånn har vi gjort det også!

God bedring[:)]

Back
Topp