barn og ny type

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg har fått meg kjæreste, og for en måned siden eller noe slik så traff min datter han. hun liker han godt, stråler når jeg sier vi skal til han. så alt har gått greit, iallfall frem til nå. Nå har hun plutselig snudd helt om. Gråt halve natten om at hun ikke vil være her hos han. Hvorfor denne reaksjonen? er det pga en ny mann i bildet, at det er store forandringer? eller andre grunner for at hun plutselig har denne reaksjonen?

Kanskje hun har hatt mareritt når dere har sovet der?
Har det skjedd noe mellom han og henne som gjør det?
Kan det bare være normal trass?

Tok det lang tid  fra dere møttes til dere begynte å sove hos han? Kan det kanskje være en ide at han sover hos dere slik at hun sover i sin egen seng?

Hehe, mange spørsmål som du ikke trenger å svare på, men som kan være greit å tenke over.

Har hun kontakt med pappan - kan han ha sagt noe (som hun evt. har feiltolket)?
Kan hun ha hørt noe i barnehagen (når mamma får ny kjæreste vil hun ikke ha deg, nå får du en ny pappa så da forsvinner den gamle, etc., etc.).

FancyPants skrev:

Tok det lang tid  fra dere møttes til dere begynte å sove hos han? Kan det kanskje være en ide at han sover hos dere slik at hun sover i sin egen seng?

Hehe, mange spørsmål som du ikke trenger å svare på, men som kan være greit å tenke over.

fikk du pm av meg??

Gulljentå_mi skrev:

FancyPants skrev:

fikk du pm av meg??

Nei, jeg har ikke fått noen pm..

Back
Topp