Barn og konsert

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Ville dere sendt to jenter på 13,5år på Justin Bieber konsert??

Greia er at jenta mi (som snart er 13 år) er stoooooor JB fan (som de fleste jenter i den alderen :P)
ser jo at han kommer til Oslo i april, og vi har veldig lyst å gi henne dette i bursdagsgave. trur seriøst hun kommer til å besvime :P
Blir jo en stor gave da vi bor langt nord, så turen ned blir jo en del av gaven. Vi snakket igår med faren til en av hennes nærmerste venninne om hun ville være med, og han syns det hørtes ut som en fin ide og skulle snakke med sjefen (som han kalte hun, kona altså)

Planen: 
Vi reiser ned til Oslo søndag eller mandag. Vi bor hos min bestemor på Jessheim. Drar inn til Oslo på onsdag (eller telenor arena, jeg aner ikke hvor det er men det finner vi vel ut). Jeg følger de helt fram og ser at de kommer seg inn. Jeg venter på utsiden til konserten er ferdig. De vil jo da være alene inne på konserten, men jeg er rett utfor og vi har tlf om det skulle være noe. 

Søsteren min var på JB-konserten i Oslo nå sist, Pitbull-konsert, og hun var på VG-lista-konserten på fredag. Hun er 15 år, og drar alene med venninner også henter jeg dem etterpå. (Vi bor ca en time utenfor Oslo).
 Jeg syns at de på 13 kanskje er litt unge for å være på JB-konsert alene, for å være helt ærlig. Jentene går "over lik" for å se JB, og det blir mye knuffing og dytting. 
Kanskje du heller kunne blitt med inn?

Nå er jo alle13åringer forskjellige (som alle andre i alle andre aldre). Hvis hun er ansvarsfull og til å stole på, så hadde jeg gjort det. Er hun av typen som du mistenker at kan finne på litt av hvert, så ville jeg nok kostet på en billett på en voksen person som kunne vært med. Jeg bare tenker på meg selv, som dro alene (altså uten oen jeg kjente) på språkreise til England i 3 uker da jeg nettopp hadde fylt 14 år...

Jeg hadde sikkert ikke gjort det med tanke på hysteriet som var sist han var i Oslo...

hun er veldig ansvarsfull og selvstendig (som eldste i søskenflokk på 4). 
Og hun venninna det er snakk om skal være med en som "prestens datter" selv. Altså veldig rolig og ansvarsfull. finner aldri på noe tull. 
Om jeg MÅ være med blir jeg jo selvsagt det. Problemet er at jeg har en utrulig nervøs mage. kan ikke ta buss til buen engang uten å måtte på do. Hver gang jeg skal noen plass slår magen seg vrang. Bare tanken på å stå "innelåst" der i flere timer får magen min til å slå knute på seg allerede nå. 9mnd før det er snakk om. 
I tillegg har vi ikke spesielt god råd, og turen blir temmelig dyr allerede. 
Er jo lenge til konserten og mye kan jo skje i mellomtiden, men billettene må kjøpes når de legges ut på neste torsdag. Så må jo finne ut om jeg skal kjøpe 2 eller 3 billetter. 
det er jo sitteplasser det er snakk om å kjøpe, så de vil jo ikke stå helt framme der der er pressing og dytting. men jeg har faktisk aldri vært på konsert så aner ikke hvordan det foregår. men regner med de har tatt lærdom av forrige besøk, og vet at disse jentene er "hysteriske" og passer på, slipper inn i puljer osv? 

Jeg hadde nok latt min datter dra tenker jeg.. Spesielt siden du sier det er to ansvarsfulle jenter som skal sammen isåfall.
Sikkert en kjempe populær bursdagspresang :D

Back
Topp