Barn og dyr



Så bra, ja det pleier jo å ordne seg=)
Hehe ja skjønner at dere også får endel blikk da..:p Trist at det er slik, og ikke alltid like lett å sosialisere en ung hund, når folk trekker seg unna, men men det går seg alltid til=)
Vi har en Doberman, og de kan jo se ganske så skumle ut, men de skulle bare visst haha...=) Litt morsomt når folk, etter å ha hilst når vi er ute å går tur, spør hvilken rase det er, og at de liksom stivner litt til når vi sier det..:p Kanskje jeg skal begynne å si det er en blandingshund...=)
Takk og masse lykke til hos dere og=)!!!

Oi oi oi, doberman ja, det er skumle saker! ;) Mannen her har veldig lyst på en doberman den dagen vi kjøper oss hus :) Men de er vel babyspisende udyr, så ikke rart folk er skeptiske, haha ;P

Fryktelig trist at det er så mange som er redde/skeptiske, men som du sier så går det seg alltid til :) Og det er heldigvis noen som ikke er redde!
Jeg for min del er mer skeptisk til alle de bittesmå hundene (i hvertfall rundt ved oss), for de viser agressiv adferd som knurring og annen truende adferd mot både dyr og mennesker :P

Men alltid gøy å se folk stivne til å bli skeptiske når de hører hvilken rase det er, når de egentlig syntes hunden er veldig trivelig, haha :)

Fryktelig synd at dere måtte finne nye hjem til dyrene deres da, Bolla :/ Men bra dere fikk omplassert dem, og i tillegg til kjentfolk, så får dere fulgt dem opp likevel :)
 
Eg e graivd og venter en liten en i August. Har en golden som blir 4 år i mai.
Har hatt han i nærheten av små barn før, men ikkje noe særlig mye. Da eg ikkje har noen venner med små barn.
Men det har seg sånn at det ser ut som hunden min e liv redd småbarn. Han skal ikkje være i nærheten av dem i det hele tatt.

E det noen som har hatt samme erfaring ?? At dette vil gå over når barnet kommer. E så gale at han ikkje vil være i samme rom som barnet vist han ikkje e veldig oppmerksomhet syk da, men han går ikkje bort til den som holder barnet.

Så eg håper jo dette e noe som vil gå over etter hvert når barnet. Så e det noe som har hatt samme problemet, og kan si at det vil gå over, om ikkje helt over, men at han tør å se på barnet i det minste.
 
Back
Topp