Barn og baby-app'n

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Dere som har bv-app'n.
Jeg la inn magebilde hver uke gjennom graviditeten. Etter fødsel gikk jeg inn og registrerte barn, at jeg hadde født. Nå er jo hele gravidgreia borte og jeg har ikke lagret noen av bildene! :(
Er de borte for godt?!
Hilsen fortvilet
 
Jeg har ikke gjort dette selv, så vet ikke. Men kanskje prøve å kontakte kundeservice hos Babyverden/Sandvik? Merkelig hvis man skal miste bildene så fort man legger inn at man har født..!

Hvordan går det forresten med deg? Lenge siden jeg har sett deg her inne. :)
 
Jeg har ikke gjort dette selv, så vet ikke. Men kanskje prøve å kontakte kundeservice hos Babyverden/Sandvik? Merkelig hvis man skal miste bildene så fort man legger inn at man har født..!

Hvordan går det forresten med deg? Lenge siden jeg har sett deg her inne. :)
Ja, får prøve det
Joda, det går bedre! Men lite tid til annet enn baby og ordne hjemme.
Hvordan går det med deg? :)
 
Ja, får prøve det
Joda, det går bedre! Men lite tid til annet enn baby og ordne hjemme.
Hvordan går det med deg? :)
Godt å høre. :) Ikke lett å få gjort så mye annet med en nyfødt i hus, men det går seg til etterhvert. Her går det bra, vi koser oss med babyen og påskeferie for alle sammen. Kjenner jeg er veldig sliten, så er godt å få rolige dager hvor også mannen har fri og kan hjelpe til. Har så smått fått energi til å komme meg ut på trilletur og det hjelper på formen og humøret. :)
 
  • Liker
Reactions: Srh
Godt å høre. :) Ikke lett å få gjort så mye annet med en nyfødt i hus, men det går seg til etterhvert. Her går det bra, vi koser oss med babyen og påskeferie for alle sammen. Kjenner jeg er veldig sliten, så er godt å få rolige dager hvor også mannen har fri og kan hjelpe til. Har så smått fått energi til å komme meg ut på trilletur og det hjelper på formen og humøret. :)
Så bra :) Jeg tok første trilletur før helgen, og det var herlig å komme seg ut av leiligheten :)
 
Back
Topp