Barn nr to

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Hvordan var det for deg å få nr to? Har masse "skumle" tanker om hvordan dette kommer til å gå...
Vil jeg få nok tid til førstemann, vil jeg være for trett til å være en god mor for førstemann, vil han føle seg oversett fordi jeg blir nødt å bruke så mye tid på den nye lille? Hva om den lille får kolikk, hvordan skal jeg klare å strekke til? Å blir man like glad i nr to som i nr 1? Hvordan skal man klare alt? Kjenner panikken tar meg... Hvordan skal man få nok søvn, og orke å få huset til å gå rundt? :nailbiting:
 
Det går så fint så :) ta tingene som det kommer, får ungen kolikk får du gjøre deg beste ut av det :) hørt mye positivt om bæretøy i den anledning :) Eg ble 2 barnsmor for snart 1 år siden, og storesøster var heime med oss frem til August :) det gikk kjempefint det, ja selvfølgelig var noen dager tøffere enn andre men ungene har mye glede av hverandre :) Eg prioriterte å bruke tid på storesøster når lillebror sov fremfor å vaske hus :p
 
Eg og tenker mye sånn :nailbiting: sønnen min hadde et tøft første år med kolikk og låsninger i rygg og nakke, samt veldig dårlig matlyst (det har han fortsatt), så eg klarer liksom ikke å se for meg hvordan dette skal gå. Eg håper jo at eg slipper kolikk og låsninger med neste, men tenk om??? Off....
 
Skal innrømme at jeg ikke tenker så mye på det. Regner med det vil gå naturlig til.

Men ja, er også redd for skrikerunge og lite søvn. Det har jeg ikke vært plaget med med nr 1..
 
I natt hadde jeg masse skumle drømmer om at jeg hadde barn rundt forbi som bodde rundt forbi som jeg ikke en gang visste hvordan så ut og masse fedre så kjørte rundt med babyene sine i en slags handlevogn fremme på scooteren sin med pistol i baklommen. Ikke spør meg hvorfor jeg drømmer slikt hehehehe
 
følger denne tråden! jeg har bare født en gang tidligere, og det er såpass mange år siden at det blir nok nesten som på nytt nå :p huff :p
 
Back
Topp