Barn nr? Og hvor lang tid?

Har vært gravid i mellomtiden, som endte i MA.. så vi får ikke hjelp offentlig før det har gått 1 år siden MA’en :rolleyes: orker ikke begynne med privat utredning, bor langt unna by, og så tok fastlegen min en del prøver av meg nettopp (hormoner, vitaminer osvosv) som var fine :) vi er relativt unge enda så håper jo det klaffer snart :)
OY ! Visste ikke at man «rykket tilbake til start» hvis man blir gravide men mistet :wideyed: håper spiren sitter snart ♥️
 
Prøver på barn nr. 2. Fortsatt ikke igang med syklus etter uttak av hormonspiral for en måned siden. Førstemann satt på første forsøk (men da tok jeg ut spiralen et par måneder på forhånd av prøvingen og det var kobberspiral). Håper jeg kommer igang med syklusen snart, så vi får begynt prøvingen ordentlig.. :smiley-angelic001
Samme her! Har aldri gleda meg så mye på mens før :excited001
 
Barn 1(2) tok 5 år med prøving. Mange runder hormonstimulering og 1 mislykket forsøk IVF før jeg ble gravid på egen hånd. Ble gravid med tvillinger. Ene døde i uke 36.

Er nå i pp 6 på nr 2 (3) og krysser fingrene for klaff denne mnd:smiley-angelic001
 
Barn 1(2) tok 5 år med prøving. Mange runder hormonstimulering og 1 mislykket forsøk IVF før jeg ble gravid på egen hånd. Ble gravid med tvillinger. Ene døde i uke 36.

Er nå i pp 6 på nr 2 (3) og krysser fingrene for klaff denne mnd:smiley-angelic001
Sender gode tanker og håper det klaffer ♥️♥️
 
Nr 1 født 2017 ble til seks mnd etter P pille slutt :) Prøver nå på nr 2. Tok ut P stav i januar, så fem måneder så langt....håper det stabiliserer seg snart :meh: er på syklusdag 39 nå og negative tester. Forge syklus var på 28 dager, og syklus før det 60...., :yuck:
 
Nr 1 tok 2 år og 1 ivf forsøk ❤️
Nr 2 lar foreløbig vente på seg, nesten et år med hjemmeprøving + et mislykket fryseforsøk nå i juni.
 
Nummer 1 tok 3 år med tabletter, sprøyter, inseminasjon og 4 egguttak. Hun er født mai 2018.

Kun gått kort på prevensjon etter fødsel og hatt 5-6 reelle muligheter (har sjeldent eggløsning) til å bli gravid uten hell.
 
Barn nummer 2 :)

Første var et "uhell", gikk på p-piller.
Og nå med ny mann 10 år etter første ble det klaff før jeg rakk å tenke nesten!
 
Back
Topp