Barn nr? Og hvor lang tid?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av ~Caritatem~, 29 Jun 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. ~Caritatem~ Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Hvilket nr i rekken prøver dere på? Og hvis dere har fra før, hvor lang tid tok det før det klaffet?:dummy::dummy1:

2. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Barn nummer 7. Fire av de jeg har var hendelige uhell, to av de satt på første forsøk. Er i pp3 etter å ha fjernet høyre eggstokk og eggleder, ingen suksess så langt.

3. ~Caritatem~ Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Så fantastisk med så stor søskenflokk ♥️ Er selv oppvokst med mange søsken♥️

4. ~Caritatem~ Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Barn nr 3 her. Begge første satt på første forsøk ♥️

5. Nagini Flørter med forumet

Barn nr. 1: «Uhell» :hilarious:
    Barn nr. 2: 1 1/2 år prøving (3 mnd med hormonstimulering)
    Barn nr. 3: Prøvd siden januar -19 med hormonstimulering, så 1 1/2 år siden (hatt SA, MA og kjemisk i løpet av den tiden)

6. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

Har fem barn- prøver på sjette nå:)

nr.1 født 2013: prøvde ikke aktivt, men ble gravid 7mnder etter pilleslutt.

nr.2 født 2014: ble gravid 6mnder etter fødsel (fullammet)

nr.3 født 2016: ble gravid rett etter pilleslutt- rakk ikke mensen før første EL

nr.4 født 2018: ble gravid rett etter tidlig SA (uke 5/6). Hadde hatt en mens etter pilleslutt før gravid med SA

nr:5 født 2019: fikk mens en gang etter pilleslutt, så ble jeg gravid:)

Nr.6: gikk av cerazette 16/4, sluttet å amme for 3 uker siden, og venter fortsatt på mens:rolleyes:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Kelsey Glad i forumet Vi som prøver :)

Prøver på første, prøvd aktivt i 4-5 mnd. Vært uten prevensjon siden august.

8. monochroma Glad i forumet Septemberhjertene 2018 August 2018

1 barn, 6 pp

9. ~Caritatem~ Forelsket i forumet Vi som prøver :)

oy! Så hærlig♥️

10. ~Caritatem~ Forelsket i forumet Vi som prøver :)

♥️

11. FruO93 Glad i forumet

Starter å prøve på nr. 2 nå. Hatt ubeskyttet sex et par-tre ganger nå, men regner ikke det som prøving ennå. Første satt på første icsi-forsøk, 2,5 år etter vi startet å prøve :)

• Kreativ Kreativ x 1
  12. Margoo Flørter med forumet Vi som prøver :)

Vi prøver på vår første. Sluttet på pillen i januar, og vi har aktivt prøvd i 5 mnd. Ingen hell så langt :/

• Hjertelig Hjertelig x 2
  13. MIT90 Flørter med forumet

Prøver på nr 2, har prøvd siden oktober 2018 til nå. Første er født i slutten av 2017 og kom på 4 pp :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  14. ~Caritatem~ Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Prøver dere fortsatt uten hjelp? Kjedelig når det tar så lang tid :sorry:

15. Solfrøken Flørter med forumet

Prøver på barn nr 2, er i pp2 nå.
    Første satt på første mnd uten p-ring til tross for kun en eggstokk og eggleder. Måtte operere bort høyre side etter ei dermoidcyste i 2012

16. MIT90 Flørter med forumet

Har vært gravid i mellomtiden, som endte i MA.. så vi får ikke hjelp offentlig før det har gått 1 år siden MA’en :rolleyes: orker ikke begynne med privat utredning, bor langt unna by, og så tok fastlegen min en del prøver av meg nettopp (hormoner, vitaminer osvosv) som var fine :) vi er relativt unge enda så håper jo det klaffer snart :)

17. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Med første tok det 7 mnd etter p-pilleslutt. Andre svangerskap satt på første forsøk (MA), og denne gangen tok det 2 mnd (etter MA’en) :)

18. Rover7 Blir kjent med forumet

Prøver på nr 1 <3 Er i pp7 nå, sluttet på pillen November 2019 og enda ingen positiv test :(

19. ~Caritatem~ Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Er jo normalt at det kan ta opptil et år før man blir gravide, men det er så tungt å gå å vente på den positive testen ♥️

20. Aléria Glad i forumet Junilykke2018

Prøver på barn nr. 2. Fortsatt ikke igang med syklus etter uttak av hormonspiral for en måned siden. Førstemann satt på første forsøk (men da tok jeg ut spiralen et par måneder på forhånd av prøvingen og det var kobberspiral). Håper jeg kommer igang med syklusen snart, så vi får begynt prøvingen ordentlig.. :smiley-angelic001

Del denne siden