Barn nr 7 - gutt eller jente?

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Jeg er gravid, uke 8+5. Førstemann er gutt og resten jenter. Samme far på alle. Hvilket kjønn kan jeg forvente denne gangen? :hilarious: Jeg har ingen magefølelse, og uansett har den tatt feil de to gangene jeg har hatt det. Utifra symptomer og cravings er det som med jentesvangerskapene, men samtidig stoler jeg ikke på det, fordi jeg kun har ett guttesvangerskap bak meg, samtidig som guttesvangerskapet var det første. Kanskje det første svangerskapet er hardest for kroppen, da kroppen er med på noe helt nytt :angelic: I hodet mitt er det usannsynlig med gutt, fordi jeg bare har én. Men så er det også usannsynlig med jente, fordi jeg har så mange :laughing002 Artig å høre deres tanker!

Jeg er gravid, uke 8+5. Førstemann er gutt og resten jenter. Samme far på alle. Hvilket kjønn kan jeg forvente denne gangen? :hilarious: Jeg har ingen magefølelse, og uansett har den tatt feil de to gangene jeg har hatt det. Utifra symptomer og cravings er det som med jentesvangerskapene, men samtidig stoler jeg ikke på det, fordi jeg kun har ett guttesvangerskap bak meg, samtidig som guttesvangerskapet var det første. Kanskje det første svangerskapet er hardest for kroppen, da kroppen er med på noe helt nytt :angelic: I hodet mitt er det usannsynlig med gutt, fordi jeg bare har én. Men så er det også usannsynlig med jente, fordi jeg har så mange :laughing002 Artig å høre deres tanker!
Jeg har 3 jenter og 3 gutter. Mistet en gutt i uke 17 sist svangerskap, og er gravid med jente nå :) har du noe følelse på hva det er? Jeg tippet jente nå, men det var sikkert for vi var en gutt mere :smiley-bounce012

Jeg tror ikke kjønnet til babyen påvirker symptomene så veldig mye. Jeg har tre gutter, de to første svgskap var så å si helt like og den tredje helt annerledes (mer kvalm, vondt i bekken, fikk ikke linea nigra, osv.). Var sikker på at det skulle bli jente denne gangen, men ut kom det en liten gutt! :)

I ditt tilfelle tenker jeg at det blir jente igjen! ♡ Du må altså holde oss oppdatert. :P

Gjetter gutt! :dummy:

Her har symptomer ikke vært en indikator på kjønn overhodet, helt tilfeldig.. og ganske ulikt alle 5 gangene. Sprøtt

Jeg leste litt statistikk, ettersom jeg har fire jenter sjæl, og fant ut noe sånt som... Om du har bare ett kjønn, er sannsynligheten større for samme kjønn igjen enn motsatt.
Og.. sannsynligheten for jente øker med alderen.
Nå har du jo fått gutt også da, så litt usikker på om den første gjelder i like stor grad :p

Men, dette er jo bare "the big picture", da; og det er likevel ikke snakk om overveiende store prosenter. :p Men basert på det, så tror jeg du får jente. :p

Back
Topp