Barn nr 4 eller abort?

Babydrømmen

Glad i forumet
Har akkurat tatt en graviditetstest som viser «gravid». Dette var ikke planlagt og går på prevensjon. Vi har 3 barn hvor eldste akkurat er fyllt 5, mellomste 3 og minste 1 år (21-22 mnd mellom alle). Trenger vell ikke legge skjul på at det er tidvis hektisk, og mye jobb med 3 tette. Men det går fint, vi klarer oss bra og de har stor glede av hverandre, selv om det tidvis kan krangle som fy om di minste ting :Heartred Vi var vell egentlig innstilte på at sistemann gjorde familien komplett. Men her sitter jeg med positiv test og vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg og mannen er begge i full jobb, er begge ledere og tjener godt. Så står ikke på økonomien. Vi eier også eget hus, så alt er på stell der. Men mine tanker går mer på om det lar seg gjøre med en til? Er det noen her som har 4 så tette som kan fortelle meg hvordan overgangen fra 3 til 4 var? Kjenner allerede nå på dårlig samvittighet og redsel for å ikke klare gi alle sammen like mye oppmerksomhet som jeg hele tiden ønsker. Samtidig skremmer tanken på abort meg like mye… :arghh:
 
Jeg kan ikke svare helt på det. Men har et familiemedlem som ikke planlagt fikk nr 4. Det har gått bra, men de forteller selv at det ble litt mer vanskelig diverse ting. Mye av det kommer nok av at de nå har to tenåringer, en på 5 og en baby. Så de har sagt litt på spøk at 4 mann veltet lasse. Men at nå som den værst babytiden er over så går det bedre
 
Back
Topp