Barn nr 2,større livmor?

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Dere som har vært gravide å født før ,når kom livmoren over skambeinet med nr 2?:rolleyes:

Fikk dere større mage tidligere en første?:)

Gravid med nr 2 selv å er nyskjerrig på dette men er 7 år siden , har det noe å si ?:)

Dette lurer jeg på også! Er andregangsgravid i uke 6, og føler allerede jeg kan kjenne noe over skambeinet :wacky: Men det er jo altfor tidlig, så det er sikkert noe annet. Blir spennende å følge med framover! Førstemann ble født for snart 3 år siden :love7

Ble fortere oppblåst hvertfall ;) måtte begynne med gravidbukse allerede i uke 5 :D
Når livmoren kom over skambenet det husker jeg faktisk ikke, husker bare at jeg hadde vansker med å skjule magen fram til uke 12. :happy:

Nå er det nr 3 jeg skal få og lurer på hvor fort det går denne gangen :nailbiting:
Og tro meg svangerskap med barn nummer to går mye fortere enn med nr 1!
Jeg er redd for å blinke for plutselig er jeg fått nr 3 siden dagene går veldig fort det med to barn :smiley-ashamed004

Jeg måtte også krype til korset å dra frem gravidklær fra loftet. Ble spurt på jobb hvorfor jeg bruker gravid-regnbukser. Måtte bare le det bort å si at når man jobber i en stor barnehage med så mange ansatte trenger man ei regnbukse man kan få plass til alle kakene i. Skal sies at det har vært 7 bursdager siden oppstart etter sommerferien. Det var kaker nesten hver dag. Tenker jeg må informere de jeg jobber med snart, så de slipper å lure så mye lengre.

Dette er jeg også nysgjerrig på! Fødte i 2018, så det er jo ikke såå lenge siden sist. Men føler meg litt mer oppblåst denne gangen

Er gravid med nr 3 i uke 7 nå, og har fått mage. Er oppblåst hele tiden og klarer ikke holde inn magen. Har til vanlig slank og flat mage så kommer til å slite med å skjule dette til uke 12. Mannen tuller med at jeg skal ha tvillinger:wacky:

Er gravid med nr 3 i uke 7 nå, og har fått mage. Er oppblåst hele tiden og klarer ikke holde inn magen. Har til vanlig slank og flat mage så kommer til å slite med å skjule dette til uke 12. Mannen tuller med at jeg skal ha tvillinger:wacky:

Offa, ikke lett når kroppen viser så fort. Her er jeg heldig med å ha litt stor mage fra før :sorry: så litt lettere å skjule det. Men er bare i uke 4 enda, mye kan skje ;)

Jeg legger på meg 10kg i første trimester. Dvs jeg har gjort det 4 ganger, så frykter det skjer nå også. Vanskelig å si hva som er mage pga at noe vokser i magen og hva som er mage pga at jeg blir feit:hilarious: Tipper det mest av alt er den generelle vektøkningen.

Back
Topp