Barn med store polypper?

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Er det noen som har det her?

Og eventuelt gjort noe med det , og ble det bedre ?[:)]

Datteren min fjernet de da hun var seks. Hun utviklet en type søvn-apne og fikk nesten ikke puste om natten.

Hun hadde digre mandler og da, som ble røsket vekk samtidig hehe.

Har fått vite at gutten min har litt store, men de gjør ikke noe med det før
han blir mye syk pga de.. om han blir det, for han har ikke noe problem med å puste med nesen![:)]

min sønn ble opperert for dette samt store mandler da han var 3 år.
merket stor forskjell så si med det samme.
han har nesten ikke vært forkjølt etter dette,noe han var nesten alle sine 3 første leveår.
han sluttet å snorke på natten,sov bedre og var mindre sint/irritert på mammaen sin,spesielt om morgenen.[:)]
lykke til

ORIGINAL: shiavata

han har nesten ikke vært forkjølt etter dette,noe han var nesten alle sine 3 første leveår.
han sluttet å snorke på natten,sov bedre og var mindre sint/irritert på mammaen sin,spesielt om morgenen.[:)]
lykke til

Okei. Kan de ikke ta denne oprasjonen før de er 3 år?
Snuppa får såvidt puste når hun spiser og snorker som en gammel mann, og er bestandig forkjølet. Venter på time til Øre, nese hals avdelingen på sykehuset nå[:)]

her ble de operert ut

ORIGINAL: Zlimet

lykke til

Snuppa får såvidt puste når hun spiser og snorker som en gammel mann, og er bestandig forkjølet. Venter på time til Øre, nese hals avdelingen på sykehuset nå[:)]
Samme her. Har vært hos øre/nese/hals 2 ganger. 2. gangen var han 2 1/2. De er nesten 100 % sikker (ville se det an en gang til for det kunne forbeddre seg av seg selv) på at han må operere de når han blir 3 år, men de ville ikke gjøre det før, var vist ikke vanlig sa de.
Han snorker mye og er konstant forkjølt og puster tungt konstant, så får håpe det blir bedre!

ORIGINAL: Mamitas

ORIGINAL: Zlimet

lykke til

Samme her. Har vært hos øre/nese/hals 2 ganger. 2. gangen var han 2 1/2. De er nesten 100 % sikker (ville se det an en gang til for det kunne forbeddre seg av seg selv) på at han må operere de når han blir 3 år, men de ville ikke gjøre det før, var vist ikke vanlig sa de.
Han snorker mye og er konstant forkjølt og puster tungt konstant, så får håpe det blir bedre!

fikk ikke kranglet oss til time hos øre nese hals før han var 2 1/2,før det mente de det var vanlige "barnehage forkjølelser",
men det er da pokker ikke vanlig at forkjølelsen aldrig går over PÅ 3 ÅR...
men jentungen på 1 1/2 har nylig satt dren i begge ørene,og da skulle vi se på 6 mnd kontrollen om hun måtte ta mandlene eller om det var blitt bedre.
hun sliter litt med det samme,untatt snorking da,så mulig hun bare må ta mandlene og ikke polypper i nesen.[:)]
håper det ordner seg,vi har i alle fall en ny hverdag med begge to etter operasjonene [:D]

samme her...med min gutt altså[:)]

lykke til

Uff ja, får håpe det blir bedre. Hun kan feks ikke spise mye brød og slike ting, da hun ikke får puste mens hun spiser det. [8|]

Bra det ble bedre for dere alle sammen[:)]

Back
Topp