Jeg håper utredningen vil gi dere svar hurtig og at dere får god rådgivning.
Selv hadde jeg utbytte av varme mot smertene som de vekslet mellom å kalle voksesmerter/ barneleddgikt.....
Varme bad, varmesalve, oppvarmet seng før jeg la meg, ull innerst mot kroppen ++++
Jeg ble bedre i voksen alder, men får fortsatt problemer ved store temperatursvingninger og værskifte.
Jeg har derfor brukt anledningen til å være i varme strøk på vinterstid når jeg har hatt mulighet.
Jeg har jobbet i utlandet på norsk skole som lærer. Der hadde vi mange barn med ulike hud- , ledd- og revmatiske problemer/ sykdommer. Det verste tilfellet vi hadde var en jente som var så hardt rammet av revmatisme at hun ble holdt i gang med cellegift hjemme. Det var kjempehardt for kropp og andre organer og gjorde henne ikke 100% operativ tiltross for hard medisinering. Det var også begrenset hvor lang periode i gangen hun kunne gå på så sterk behandling.
Under utenlandsoppholdet fikk hun raskt bedring og kuttet ut all medisinering. Hun levde et aktivt og vanlig liv og var ikke styrt av sykdom og diagnose
Hun var ikke den eneste som kastet apparater og medisiner i varmen. Vi hadde mange barn som blomstret uten å ha sykdom til hindring. Deres sanne potensiale kom frem og det var herlig å se at noen timer på et fly til et annet klima resulterte i en hverdag uten medisiner og smerter for dem <3
Flere av disse hadde innvilgede helsereiser fordi at de var så syke i Norge, så avhengig av diagnose så kan det hende at dere kan benytte dere av et sånt tilbud også.
Skjønt de fleste som var der hadde ordnet dette i privat regi.
Sier ikke at dere må overvintre eller flytte til Syden altså, men det var mer for å fortelle at min egen erfaring og erfaring fra sidelinja har vært at varme er det som har lindret slike smerter best.
Jeg ønsker dere og datteren deres alt godt og sender dere masse omtanke <3