Barn med på ul?

Cindrella

Forelsket i forumet
Ja som overskriften sier. Vi må nemlig ha med lillemann i morgen på oul. Noen som har erfaringer om det..? Han er jo vare 1,5 år å skjønner ikke noe så i mitt hode er jo det ikke noe stress.. Men hva er reaksjonene på sykehusene ? Noe. Som vet??;)

Her på Ringerike sykehus er det ikke lov ihvertfall :) Men er nok ikke slik overalt ettersom jeg har forstått. Du kan jo ringe å sjekke før du drar..forklare situasjonen :)

Sniker...

På brevet vi fikk fra sykehuset står det barn under skolealder ikke er ønskelig at man har med pga smitte og slikt.. kvinneavdelingen her ligger i samme fløy som både føden, barsel og barneavd..

Lister meg ut igjen.. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Det er heller ikke lov å ta med barn på Ul på mitt sykehus. Barna forstår ikke hva som blir sagt, og nødvendig ro til undersøkelsen kan bli et problem hvis barnet er urolig. En annen ting sykehusene ønsker at vi tenker over, er risikoen for at det kan være noe som krever nærmere undersøkelse, og da har i hvert fall ikke søsken noe der å gjøre. Hvis situasjonen blir vond og følelsesladet, sier det seg jo selv. Ingen som kan passe barn i en time? Lykke til, det er en fantastisk opplevelse å møte barnet sitt:-)

Fikk ikke lov, mannen måtte være ute på gangen med henne. Virket som de ble fornærmet av at vi tok henne med selv om det sto på brevet vi ikke kunne. Men hadde ikke noe annet valg.

gikk helt fint han var så trett da så kosa bare på fanget til pappan å så på "barnetv" hihi

Vi fikk ikke ha med vår eldste inn på O.ul

Han hadde akkurat fyllt 1år da og sov i vognen.
Men da ordnet det seg med at han sov i vognen inne på kontoret til sekretæren på avd.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

stod i brevet vi fikk at det ikke ble annbefalt å ha med barn pga de ikke hadde noen forståelse eller fikk noe ut av det.. men vi hadde med vår sønn på 6 år, og han hadde stort utbytye av det ;) han storkoste seg med å se lillebror som bevegde seg i magen ;) fulgte med hele tiden og bare visket med pappa om han lurte på noe ;) så var en fantastisk opplevelse for alle 3 ;)

Back
Topp