Mannen har så veldig lyst til å ha med seg poden på kamp - innser at han nok må vente en stund da lillegutt kun er 5mnd. Men lurer da litt på når dere tenker det er greit å ha med seg (med hørselsvern vel og merke)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen har så veldig lyst til å ha med seg poden på kamp - innser at han nok må vente en stund da lillegutt kun er 5mnd. Men lurer da litt på når dere tenker det er greit å ha med seg (med hørselsvern vel og merke)?
Ja, tenker også det kan bli litt langt hvis de er så små. Men hvis jeg blir med, så kan jeg jo heller ta ham med ut hvis det blir for kjedelig?Jeg tenker når han kan se på fotball på tv'n og syns det er morro... Ellers blir det en fryktelig lang kamp vil jeg tro![]()
Spa Høres ikke feil utGubben for lov når L er 6 mnd. Med hørselvern. Da skal L gubben og onkelen min på kamp i Oslo. Jeg skal på spa behandling og kose meg med fotballen på mobile![]()
Greit å greit.... Men tror han ikke vil få med seg så mye av kampen. Siden L kan være en håndfull. Og i bæresele for ikke l med seg så mye.Spa Høres ikke feil ut![]()
Så du tenker 6mnd skal gå greit?
Mannen har snakket om 6-8mnd nå i det siste, men klarer ikke helt å slå meg til ro med det?
Oj! SåpassVi hadde med minste da ho var 3 uker. Hadde hørselsvern. Sov seg gjennom alt.
Nei, det er ikke like enkelt for alle. Har hatt med tantebarna på 6 og 9 år . Yngste synes det er kjempestas og koser seg, stiller spørsmål og heier. Eldste er nok med kun for kosen rundt (spise pølser, drikke brus og kanskje få med seg en autograf etter kampenMin sønn er 6 år og enda ikke vært på 1 kamp.
Han blir fort utålmodig ved å sitte i ro så lenge.
Oj! Såpass![]()
Har hun vært med siden?