Barn med ofte dårlig ånde

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
Halsbetennelse?

ORIGINAL: *BV addict*

Hva kan det være et tegn på?

For lenge mellom måltidene.. eller halsbetennelse..
Tror forresten jeg så deg og yngste jenten din på bakeriet på Gol på tirsdag, kan det stemme? [8D]

Vi har ei som sliter med det. Om morgenen er det så ille at jeg brekker meg om hun puster på meg. har hatt det lenge.. Jeg fikk somla meg til å ringe tannlegen, og hun sa det ikke var noe galt med tennene hennes for 6 mnd siden (hun har hatt dette i over et år)

Er ikke alltid men ganske ofte.
Tannlegen mente at dems erfaring var at når det ikke var noe galt med tennene så satt det sånn betene (ettelleranna) i halsen som en lege kjapt kunne se..
Jeg diskuterte det med min lege og hun fikk en time 16 mars (Lillesøster skal å ha time da så slo de sammen siden det ikke er "viktig")

ORIGINAL: *Rebella*

Tror forresten jeg så deg og yngste jenten din på bakeriet på Gol på tirsdag, kan det stemme? [8D]

Haha, hvem i svarten er du?? [:D]
Stemmer det, vi var der. Satt jeg sammen med ei blond jente som var gravid?

Det går IKKE lenge mellom måltidene og hun har IKKE halsbetennelse.
Dette er noe jeg har bemerket meg siden hun var ganske liten og nå er hun 2 år.

Min har også det! Om natten spesielt.. Om dagen merker jeg det ikke noe særlig.. Klarer ikke at han puster på meg om natten/morgenen! BLÆ! Vet ikke hvorfor det er sånn..

Stemmer.. jeg er bergenser, men har familie på Ål.. Var der med mamma og ungene mine som sov i søskenvogn [:)]
Sånn går det når man legger ut bilder på BV [8D] Tok en stund før jeg skjønte hvor jeg hadde dere fra.. he he

Store mandler med "propper". Gutten vår hadde det, lukter ofte shiiiit, nå er de tatt og lukten er borte

Stemmer.. jeg er bergenser, men har familie på Ål.. Var der med mamma og ungene mine som sov i søskenvogn [:)]
Sånn går det når man legger ut bilder på BV [8D] Tok en stund før jeg skjønte hvor jeg hadde dere fra.. he he

Jentene mine har jeg jo vist frem noen ganger, men ikke mange gangene jeg har lagt ut av meg selv.
Og jeg er ikke den som legger ofte ut bilder her, så må si jeg er imponert siden du husket meg[;)]

Ville sjekket mandler, her var han ikke mye syk, aldri. Men mandlene var konstant små betent og lagde lukt[:'(]

Da får jeg kanskje sjekke opp mandler og diabetes [:)]

størsta vår har og dårlig ånde, får helt kvalmefølelse når hu puster på meg noen ganger[&:] får sjekke det neste gang hu er til legen

Back
Topp