Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tante Sofie
Har hørt at det smittes gjennom badevann.
Men hvis barnet får dette kan visstnok vannkopper fjerne disse molluskene....
Og man kan visst ha de i 2 år.
Hørte dette på mandag. For jeg tok med meg min vannkopp-syke gutt til ei venninne som har et barn med mollusker...
ORIGINAL: Nydelige3
ORIGINAL: Tante Sofie
Har hørt at det smittes gjennom badevann.
Men hvis barnet får dette kan visstnok vannkopper fjerne disse molluskene....
Og man kan visst ha de i 2 år.
Hørte dette på mandag. For jeg tok med meg min vannkopp-syke gutt til ei venninne som har et barn med mollusker...
Kan også smitte fra barn til barn i bhg.....
Om barnet klør åsånn, kan det overføre dem til neste barn....
Eller om de voksne er slurvete med vasking av hender, kan det smitte fra barn- til voksen- til barn....
ORIGINAL: monjen
broren min hadde det på rumpa.prøvde masse forskjellig,men ble ikke kvitt det. til slutt kjøpte mamma en produkter fra "aloe vera forever living",og brukte kremen som heter "propolis". da forsvant det med en gang!
ORIGINAL: *p!nk smile*
broren min hadde det på rumpa.prøvde masse forskjellig,men ble ikke kvitt det. til slutt kjøpte mamma en produkter fra "aloe vera forever living",og brukte kremen som heter "propolis". da forsvant det med en gang!
Den funker på A.L.T[:D]
Men er ikke molusker sånne byller med svoddel inni??[8|]
ja,jeg sverger til propolis kremen!![:D]
ja,jeg sverger til propolis kremen!![:D]
Haha leste: jeg svelger propolis kremen...jaja funker vell der og tenkte jeg[8D]
Men ja den er helt kjempe den kremen[;)]