karaoke
Ingen småbarnsmor lenger...
Jeg har en datter på snart 9 år som har slitt med magesmerter av og på siden hun var rundt 2 år. Har vært hos legen utallige ganger, har vært på sykehuset for sjekk en gang for noen år siden og fikk da beskjed om at hun hadde barnehagemage...altså at hun gikk og holdt seg for hun ville ikke gå på do i barnehagen. Det vet jeg ikke stemmer da jenta mi gjerne sitter på do med åpen dør, og barnehagen har vært veldig bevist og flink med oppfølging. Hun har stått fast på mageløsende (glemte navnet i farten) over en lang periode, og har holdt seg borte fra banan og melk i 4 mnd etter råd fra legen i en periode...men nå er hun egentlig bare verre... Hun er så stor at hun skjønner at smertestillende hjelper, og spør derfor etter dette... Jeg føler meg ond som ikke ønsker å gi henne dette så ofte. Hun har nå harr spybøtte ved siden av senga i 1,5 uke for hun har så vondt at hun er kvalm... Men det varer bare i noen minutter...høyst en time så er det over for en stund. Noen ganger får hun det flere ganger om dagen, så går det kanskje to uker til neste gang.
Er det noen som har vært borti det samme...erfaringer... tips om ting som er lurt å gjøre.
Er det noen som har vært borti det samme...erfaringer... tips om ting som er lurt å gjøre.