Barn med korona

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har små barn som har/ har hatt covid? Hva var symptomene?

Kjenner barn som har hatt det, og foreldrene beskriver symptomene som forkjølelse, enkelte av dem har hatt feber og vært slappe i tillegg, alle har vært i grei til god form både da de var syke og etterpå. Ingen var syke spesielt lenge. Håper dere får raskt avklart om dere har det, og at dere blir fort friske igjen :)

Nevøene mine hadde det. Ene stort sett uten så mange symptomer og han andre med sår hals og lett feber.

Kjenner også til to søsken der han ene var frisk som en fisk mens broren fikk det litt heftigere med en uke med feber og dårlig form.

Takk for svar, skal ta en test imorgen. Han ble brått dårlig tidligere idag med konstant hoste. Kasta opp pga all hosten og nå er han veldig sår ned i lungene. Kommer sikkert av all hostingen så han gråter en del når han er våken. Tenker også på rs viruset som florerer nå så sitter på vakt i tilfelle han får pusteproblemer

Takk for svar, skal ta en test imorgen. Han ble brått dårlig tidligere idag med konstant hoste. Kasta opp pga all hosten og nå er han veldig sår ned i lungene. Kommer sikkert av all hostingen så han gråter en del når han er våken. Tenker også på rs viruset som florerer nå så sitter på vakt i tilfelle han får pusteproblemer
God bedring, håper det er noe som raskt går over! Det kan hjelpe å heve hodeenden av sengen når han hoster så mye <3

Vår gutt var som det der nå i høst, da kom beskjed om RS i barnehagen så selv om vi ikke ble testa for akkurat det så er jeg rimelig sikker på at det var Rs-viruset.
God bedring

Jeg har en venninne der begge jenter fikk påvist corona men de hadde bare snue ellers var de fine i form.
God bedring og får hoppes test er negativ

Covid test negativ heldigvis og han hoster normalt idag, ikke sånn at han må spy. Feber og slapp. Jeg går ut ifra at det er RS viruset, mange syke barn i barnehagen,ø. Satser på vi slipper legebesøk, at han kommer seg av seg selv. Takk for svar alle sammen

Covid test negativ heldigvis og han hoster normalt idag, ikke sånn at han må spy. Feber og slapp. Jeg går ut ifra at det er RS viruset, mange syke barn i barnehagen,ø. Satser på vi slipper legebesøk, at han kommer seg av seg selv. Takk for svar alle sammen
Har en på 5 år som er helt lik. Storesøster var syk sist helg og nå er det minste sin tur:( venter på at eldste skall oxå få det. God bedring

Back
Topp