Barn med halv plass i bhg

Mine3nydelige

Elsker forumet
No når det nærmer seg jul synes dere de skal få være med på lucia feiring og nissefest selv om det faller på den dagen de ikke er i bhg????
Er ikke snakk om hele dagen men en-to timer så de får være med på feiringen.Og mamma eller pappaen er der så barnet ikke blir noe ekstra jobb for de ansatte

Der som guttene går får alle være med når det er noe spes som skjer, men de som ikke har dag den dagen det skjer noe, så kan de ta med seg en voksen å komme [:D]

Nei,er det 50% plass du betaler for,så får du 50%......

I mini sin bhg får alle komme på slike spesielle ting, men kun de timene det skjer og med foreldrene!![:)] Skulle bare mangle![:)]

Det var sånn i hvertfall i bhg jeg hadde praksis i. Synes de burde få være med jeg[:D]

I barnehagen til snuppa står det på periodeplanen at de som ikke har dag kan komme fra klokka 10-13 på nissefest feks! Synes det er greit å gjøre sånn så alle får det med seg!

da mine barn gikk i bhg og hadde 50% plass, kjøpte jeg drop-in plass til 200kr  de dagene det var noe spesielt (bl.a enn bondegårdstur en gang).

ja, synes det er en selvfølge! [:)]

Her får han ikkje være med om han ikkje har dag[:(] Gått glipp av masse no i desember[&o]

(ja det er jo vår feil at han har 50%, men trudde ikkje han skulle gå glipp av sååå masse)

ORIGINAL: KL82

Der som guttene går får alle være med når det er noe spes som skjer, men de som ikke har dag den dagen det skjer noe, så kan de ta med seg en voksen å komme [:D]

Samme praksis var det der datteren min gikk..

I barnehagen gutten vår går i får de være med når det er noe spesielt ja. Skal være julefest i morgen og da får alle komme. På mandag skal de minste, på gutten vår sin avdeling, en tur for å se på pepperkakeby og spise på kafé, han skulle egentlig ikke barnehagen da men får komme allikevel og har forstått det sånn at han får være hele dagen og vi trenger ikke være med. Ja, jeg synes de skal få være med når det er noe spesielt.

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

ORIGINAL: *Mamma010108*

Her får han ikkje være med om han ikkje har dag[:(] Gått glipp av masse no i desember[&o]

(ja det er jo vår feil at han har 50%, men trudde ikkje han skulle gå glipp av sååå masse)
det er simpelt!! han går jo der,bare ikka akkurat den dagen..! hadde jeg tatt opp egentlig!
er jo ikke din feil at de alltid må ha ting på en fredag(f.eks)..
så lenge de går i den bhg,syntes jeg alle skulle få vært med!
hva gjør de om alle barna går hver dag untatt en eller to stk da? blir jo utestengelse det!

Eg snakka med ei den dagen vi fikk lapp med oversikt over desember, da sa eg at han går jo glipp av masse!! Da svarte ho at sånn er det og ha 50% plass[&o]

I den bhg jeg jobber så får de barna som ikke har full plass, lov å komme de 2 timene vi har satt av til luciafest, nissefest, julebord. Når det er ferdig, så kommer foreldrene tilbake å henter de.

har hatt begge guttene på halv plass i barnehagen. å di har bestandig blitt invitert på ting som har vært på andre dager. da har vi kommet med di når det startet, så har vi enten vært ilamme el dratt hjem den tia det tar

Er nissefset i bhg i morgen. Eldste har full plas så hun skal
Men minste har halv plass så hun får ikke komme.
Hun er no så liten dette året att det ikke gjør så mye
Men er større barn på avdelingen hennes som og har halv plass som ikke får komme
Spurte om jeg kunne ta henne med imorgen når jeg leverte eldste men styreren har sagt nei
Jeg hadde jo vært der vist de hadde ønsket det

Er jo ikke snakk om en hel dag. To timer toppen der de får være med å gå rundt juletret og hilse på nissen

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

det er simpelt!! han går jo der,bare ikka akkurat den dagen..! hadde jeg tatt opp egentlig!
er jo ikke din feil at de alltid må ha ting på en fredag(f.eks)..
så lenge de går i den bhg,syntes jeg alle skulle få vært med!
hva gjør de om alle barna går hver dag untatt en eller to stk da? blir jo utestengelse det!

Eg snakka med ei den dagen vi fikk lapp med oversikt over desember, da sa eg at han går jo glipp av masse!! Da svarte ho at sånn er det og ha 50% plass[&o]

Det var jammen meg frekt sagt og dårlig gjort av barnehagen.. Får ta det opp med daglig leder der! Syns absolutt det ikke skal være negativt og ha 50% plass..

ORIGINAL: RosaMentos

nå har ikke jeg barn i bhg, men jeg synes di skal få komme selv om di ikke har bhg den dagen..

Sign

Back
Topp