Barn med allergi

satine

Forumet er livet
hvordan legger bhg til rette for barnet i forhold til maten?
Hvordan allergi har barnet?

Takk for svar. :)

Chris har laktoseintoleranse. Altså tåler ikke melkesukker. Så jeg har med rismelk og soya yoghurt. Så da bruker de rismelka når de lager mat med melk.

ORIGINAL: Hege og Chris

Chris har laktoseintoleranse. Altså tåler ikke melkesukker. Så jeg har med rismelk og soya yoghurt. Så da bruker de rismelka når de lager mat med melk.

Barnehagen har ikke tilbudt seg å kjøpe rismelk?

ORIGINAL: satine

Kunne velge om jeg kjøper å få rabatt i kostpengene eller om de skulle kjøpe.
Jeg har veldig dårlig erfaring fra forrige barnehage som ikke kjøpte inn rismelk og ga han derfor vanligmelk, så derfor velger jeg heller å kjøpe det selv.

ORIGINAL: satine

Kunne velge om jeg kjøper å få rabatt i kostpengene eller om de skulle kjøpe.
Jeg har veldig dårlig erfaring fra forrige barnehage som ikke kjøpte inn rismelk og ga han derfor vanligmelk, så derfor velger jeg heller å kjøpe det selv.

å det var jo veldig dårlig av de da [>:] Men sikkert en grei ordning å fikse det selv. [:)]

Back
Topp