her er det 14 mnd mellom mine, og det har gått over all forventning. Trodde storebror skulle være sjalu og slikt men nei, ikke ETT tegn. Han bare koser med hun, og no har de begynt litt smått å leke sammen. de er så søte. eg har storebror i bhg 3 dager i uken, har søkt full plass fra høsten og det er veldig deilig med noen timer kun ilag med baby også. ser en over her gikk i samme felle som oss å kalle baby for baby, hehe her sier han baby til henne og roper baaaabyyy ikke navnet. Visst eg spør hva baby heter, sier han det, men bruker det ikke i praksis[:)][&:][:D]
Det har vært travelt oppgjennom men etterhvert fikk eg meg rutiner, regler, vaner på ting for å få ting til å fungere bedre.
Tips:
*når baby kan sitte selv, bad dem begge i samme balje, det sparer du tid på og ungene elsker det! :)
*la storebror få komme nær baby fra starten og ikke vær overhysterisk for at han skal komme borti, ikke heller overbeskyttende. Jo mer han her fikk komme nær henne jo roligere og snillere ble han. Selvfølgelig passet vi på, men vi sa ikke forsiktig, forsiktig hele tiden.
*ha tvillingvogn, det er veldig greit.
*husk på storesøskenet i begynnelsen, søker h*n kontakt, la heller baby vente.
masse lykke til, det er kjempe kos men også travelt[:)]