Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, dette hørtes ikke bra ut for deg. Skjønner godt at du ikke vil at du skal være streng, men det er viktig å ta følelser på alvor.Hanne11 skrev:
Har du prøvd å snakke med han om dette? Det er jo ikke noe godt å gå rundt å føle det sånn som du gjør nå.
Krysser fingrene for at dere finner ut av dette.
usj.. nei er ikke lett å kombiner så mye :( men hadde jeg vært deg, så ville jeg har tatt meg en prat med mannen. Skal jo ikke være slik at en får gjøre alt , mens den andre ikke får tid til noe..LisaMari81 skrev:
Ser selv at det er litt tungt når sambo er på bobb + trener 5 ganger i uka. man får liksom ikke tid da til å dra på trening selv di fridagene dem har.. når skal man likom være familie og kjærester da!??
Men jeg vil jo så gjerne at forholdet skal fungere så bra som mulig.. Vet at man har opp og nedturer, men det er så vanskelig å finne en middelvei hvor det funker for begge to... Dette høres ikke godt ut.. her hjelper det iallefall å spille med åpne kort, når det er noe som plager.. Syntes du skal legge frustrasjonene på bordet, det du har på hjertet er jo ikke akkurat urimelig, og det bør han forstå. Er jo så viktig med balanse, men ikke alltid lett å holde riktig kurs i en hektisk hverdag.. Håper dere finner ut av dette på en god måte.., så du slipper å føle på å bli overkjørt. Sender en goo klemlille juvel skrev: