Barn i Norske Talenter

BarnIDesember

Forumet er livet
Hva syns dere om at barn kommer på audition i sånne programmer?
Og ville dere gjort det selv hvis barnet ditt maser om å få være med på sånt i en alder av - ja, si rundt 5-6 år?

Jeg er ikke spesielt fan av det egentlig.
Jeg er redd for at skuffelsen av å ikke gå videre gjør at ungene helt slutter med det de gjør eller mister selvtilliten helt.

Hva syns du?

jeg synes ikke noe om det. Ikke så små barn. Når de begynner å nærme seg tenårene er det greit, men ikke særlig før.

Jeg begynner faktisk å grine når jeg ser små barn få avslag i slike programmer for jeg klarer bare å tenke på hvor skuffet og lei seg de blir [&o]

Samme her.
Familie og de selv syns jo at de er så flinke, men det skal jo litt til å hevde seg i sånne konkurranser :-/

Er nettopp det. Hvis de er så flinke har de jo ikke annet enn godt av å bruke flere år på å utvikle talentet sitt. Hvorfor haster det liksom? Vent til de blir 10+ ihvertfall da hvor de faktisk kan forstå litt mer. 

Tenker som dere.
Det må være et fryktelig slag for selvfølelsen å få et nei når familie og andre har fremhevet det man er flink til. For en skuffelse!
Det burde faktisk vært en aldersgrense.

ORIGINAL: Imogene

Tenker som dere.
Det må være et fryktelig slag for selvfølelsen å få et nei når familie og andre har fremhevet det man er flink til. For en skuffelse!
Det burde faktisk vært en aldersgrense.

Helt enig..tenkt på det mange ganger...Stakkars, skjønne, små barn..den skuffelsen i øynene dems[&o]
Men som oftest er dem jo kjempesnille med dem da og skryter masse av dem[:)]

Jeg synes ikke små unger har noe der å gjøre. Hadde nekta mine unger å delta så tidlig uansett hvor talentfulle de var.

tragisk ...eg får vont i meg hver gång eg ser et småbarn med ....

men siste deltager i dag var jo fantastisk ...hu overaska noe sinnsykt ...fekk nesten tårer i øynene av glad på hennas vegne

Det er tragisk at foreldre tillater det. Sier noe om hvor mange inkompetente foreldre som fins desverre... de klarer ikke se omfang og konsekvenser for sitt eget barn.

Når det gjelder tenåringer er det faktisk enda værre syns jeg. De er i utgangspunktet i en sårbar fase og takler personlig kritikk dårlig. Ville aldri latt noen av mine barn eksponeres for offentlig kritikk før de var minst 17 år. Man skal være moden og reflektert før man henges ut på tv syns jeg...

Back
Topp