barn i magen-møter

momy

Elsker forumet
har dere barn i magen møter der dere bor? her i bodø er det og jeg gleder meg veldig til jeg er tre mnd på vei,for da skal jeg skynde meg å komme på de møtene!! [:D] gikk sist jeg var gravid og det kan anbefales på det sterkeste!!! [:)] sist hadde jeg jo ikke bv,men det er allikevel godt å møte folk som er i samme situasjon! var masse hyggelige folk sist og det er det sikkert denne gangen!! [:D] 

Høres spennende ut, jeg bor i Bodø nå momy, koster det noe å være med og hva skjer på møtene?

åhhh høres gøy ut. er det det samme som svangerskaps kurs?
var på det sist jeg gikk gravid, det var utrolig gøy!

Nei her i oslo har jeg ikke hørt om barn i magen møter..Men har mange erfarne venninder å snakke med det om, og kan få tips av heldigvis[:)] Og ikke minst mamma og svigermor..de kan jo ALT om barn! Og det virker som om de liker veldig godt å gi råd ang barn, så det er litt koselig å snakke med de om det synes jeg![:)]

det koster ingenting å være med! [:)] det som skjer der er at vi prater om absolutt ALT som har med svangerskap og baby å gjøre! [:)]  det er egentlig som her inne,men man får møte folk ansikt til ansikt. også blir det litt spising og drikking (isvann[:D]) om man vil. iallefall sist fant jeg en stor trygghet i de jeg ble kjent med og ikke minst etter man har fått baby! [:)] da hadde vi barn i vogna-treff,der man fikk snakket om alt som kan oppstå med en ny liten baby! [:)]  masse gode råd og støtte hele veien og ikke minst den sosiale delen! [:D] har sett at møtene fremdeles er på kafka kl sju,men skal sjekke det opp,når det nærmer seg. [:)] kan si ifra,så kan du bestemme om du vil være med etterhvert! [:)]

det er nesten som et svangerskapskurs,men bare fordi det alltids er noen der med erfaringer![:)]  tror ikke det fins ett sånt ordentlig kurs her i bodø,bortsett fra de to timene i 8 mnd som man får se en dvd av ei som føder og får omvisning på sykehuset! [:D] 

høres jo kjempebra ut, gleder meg[:)]

Sist jeg var gravid møtte jeg noen andre med termin i samme måned som jeg møtte på barnimagen.com. Det var kjempekoselig, og noen av oss har holdt kontakten også etter permisjonstiden. Da vi var i permisjon møttes vi hver andre uke, som en barselgruppe. Men det var ikke noen som "ledet" gruppen, vi bare møttes på cafe og snakka.

Back
Topp