Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle tro det men virker ikke sånnSier i fra om de kommer eller ikke.
Såppas må folk klare å planlegge altså.
Nei dessverre ikke unormalt men veldig dumt.Her har ungene stort sett hatt fri hele sommeren. Men den første uka etter skoleslutt har de vært noen få dager. Og da har de vært der ja.
Det er noe med at de ansatte får feire etter hvor mange barn som kommer. Ansatte i bhg får aldri vite ferien sin til 1.mai som egentlig er da man har rett på å vite ferien sin...
Så vi har aldri satt oss opp og ikke kommet. Det synes jeg er sleipt gjort når man vet at noen da kunne fått ferie.
Men det er dessverre ikke unormalt at folk skriver seg opp for så å ikke komme. Akkurat som om de bhgansatte bare må finne seg i å jobbe året rundt uten å ta ut ferien sin.
Ellers må de ansatte bare begynne å ta ut ferie ellers i året da, når det er fulle barnegrupper.. Da tenker jeg det er en del foreldre som vil klage på lite bemanning ja..
Huff, ja denne trykket på en knapp kjente jeg![]()
Jepp. Barn trenger også ferie. Bhg er dems jobb, og jammen er det mange slitne barn før sommeren som hadde hatt godt av 3 eller helst 4, uker ferie sammenhengende om sommeren.Nei dessverre ikke unormalt men veldig dumt.
Vi må skrive opp når hun kommer ja, og ha minst 4 uker fri.
Så jeg skrev opp at hun har fri de fire ukene jeg hadde men sa fra at jeg er usikker på om det blir mer for vi vet ikke hvor lenge faren har ferie.
Det var greit. Nå ente hun med å ta ferie en uke før planen og det sa jeg fra om den dagen det ble bestemt. En uke før hun skulle hatt ferie. Det var ikke planlagt fra min side.
Sfo må vi også melde på eller av i skoleferien og i de tilfeller det har blitt tatt mer fri enn meldt har vi sagt fra så snart vi visste det. Type besteforeldre som dukket opp, som vi ikke visste da påmeldingsfristen var
Det er vel fire på året og minst tre av dem om sommeren tror jeg.Må dere ha fire uker på sommeren?