Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er vant til at barna er med, men er vel sikkert hva man er vant til... Selv om jeg trur egentlig jeg hadde tatt det som en selvfølge...Hede85 skrev:
Har jeg aldri hørt om. Vi har hatt datteren vår med i de to dåpsfestene vi har vært i. Vi har vært fadder begge gangene. Å gå i en slik tilstelning uten henne er for meg helt utenkelig.Frk.Careface skrev:
Står det på invitasjonen at det kun er dere voksne som er invitert?
hos oss er det vanlig at ungane er med på alt, so eg fekk jo sjokk når Daniel ikkje var bedt i brylllaupet me skal på i sommar! Men kanskje litt meir vanleg det..Melis90 skrev:
Berre synd det stod at det kun var fordi at da kunne alle slå ut håret, men med stor mage kan eg sikkert like greit vere heime ;-)
Frøken Muffin skrev:
Har jeg aldri hørt om. Vi har hatt datteren vår med i de to dåpsfestene vi har vært i. Vi har vært fadder begge gangene. Å gå i en slik tilstelning uten henne er for meg helt utenkelig.Frk.Careface skrev:
For meg er det også ganske utenkelig og rett og slett rart...
Det er kun mannen min sitt navn og mitt som står på invitasjonen og mannen min kunne bekrefte at det bare var oss voksne som var bedt. Jeg tror de syns det er slitsomt med andres barn, hu mamman blir så stressa Enda gutten vår ikke akkurat er rampete hvis han ikke kjeder seg i hjel... Men sånn jeg har forstått det så er det mange barn på siden til pappan til dåpsbarnet, så da prøver de sikkert å spare noen kroner og senke stressnivået til a mor. Pengene spiller nok en stor del for de!
Frk.Careface skrev:
Frøken Muffin skrev:
For meg er det også ganske utenkelig og rett og slett rart...
Det er kun mannen min sitt navn og mitt som står på invitasjonen og mannen min kunne bekrefte at det bare var oss voksne som var bedt. Jeg tror de syns det er slitsomt med andres barn, hu mamman blir så stressa Enda gutten vår ikke akkurat er rampete hvis han ikke kjeder seg i hjel... Men sånn jeg har forstått det så er det mange barn på siden til pappan til dåpsbarnet, så da prøver de sikkert å spare noen kroner og senke stressnivået til a mor. Pengene spiller nok en stor del for de!
Men altså, barn spiser jo ikke akuratt allverden. Så det hadde da ikke kostet dem sååå mye ekstra.. Å trist for de om de syns andre sine barn er stress. Tenk den dagen de skal ha barneselskap.. =|