gullgutt09
Forelsket i forumet
Er det noe aldersgrense på de? De sitter jo bakovervendt , men bare med 2 punktsele..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei går ikke an å bytte til 3 punkt da det ikke er noen plass å fø festet de .. Men det jeg mener også er jo at de sitter jo bakovervendt, så det største smellet evt så går de jo bak i setet liksom, men ikke vet jeg heller :) var bare et spm om de var noe aldersgrense :)gullgutt09 skrev:
Oktobersol skrev:Nei går ikke an å bytte til 3 punkt da det ikke er noen plass å fø festet de .. Men det jeg mener også er jo at de sitter jo bakovervendt, så det største smellet evt så går de jo bak i setet liksom, men ikke vet jeg heller :) var bare et spm om de var noe aldersgrense :)gullgutt09 skrev:
Som nevnt over så er aldersgrense og lover irrelevant. Med et To punkt sele, så utfordrer du de fysiskelovene ved vekt i fart. Det er e grunn til at de fleste biler nå til dags leverers med 3 punkt sele. Men som folk sier over her, så er det Mange seter som kan festes med to punktsele. Enten fremover eller bakover. Men ta en Tlf til tryggtrafikk, da vil du få skikkelige svar.