barn fra før?

selma21

Flørter med forumet
er det noen her som har tette barn?
jeg fødte i oktober 2011 og er nå gravid igjen:)
noen med tips å råd på å ha så tette?

Jeg får nå nr 3 som vil være tett, den første er født i 05, så han faller litt utenom...

Men har ei som er født i jan 2010
En som er født i mai 2011
å får siste jenta i Juli 2012... d er hektisk, men blir en samblebåndsfunksjon, dette skal du klare!!

Å GRATULERER så masse med en ny Oktober Spire<3

Jeg har en jente født oktober 2010 

Jeg har en gutt som er født 19 april 2011 ;)
å venter ny baby 8 oktober 2012 :D
lurer også på hvordan dette skal gå ;) hehe
blir sikkert veldig travelt de første årene men får det igjen når de blir eldre ;)

Har en jente født i juni 2011, og har termin nå 20. oktober, blir 16 mnd mellom de :)

En gutt,født i desember 2009

Jeg ønsket meg to tette, men slik gikk det ikke, så her blir det nesten 5 år imellom. Jeg har en gutt som blir 4 år om ikke lenge!

Har ei jente født september 2010 :) blir litt over 2år mellom de.

To gutter. Desember 2007, og mai 2010

Har en gutt født feb11, så blir ca 20 mnd mellom de :D Passet meg perfekt :D

Har to tette fra før. 17 mnd mellom de, og blir litt i underkant av 2 år mellom nummer to og den som kommer i oktober :)

Babymaskin skrev:
Jeg får nå nr 3 som vil være tett, den første er født i 05, så han faller litt utenom...

Men har ei som er født i jan 2010
En som er født i mai 2011
å får siste jenta i Juli 2012... d er hektisk, men blir en samblebåndsfunksjon, dette skal du klare!!

Å GRATULERER så masse med en ny Oktober Spire<3

Var du med på januar10 forumet her inne?

Jeg har gutt og jente-tvillinger født januar 2010

mange som har tette barn:) noen som har tips på utstyr.. blant annet vogn å slik?

Vi har tette barn:)

Eldste er 7 år (13 mnd mellom nr 1 og 2), nr 2 er 6 år, nr 3 er tog ett halvt, nr 4 er 7 mnd på lørdag også har jeg jo denne i magen som blir født i oktober (blir vel 15 mnd mellom ca) 

Har en gutt født i juli 2011=)

Ei født mai09
En født oktober10
Og nå ventes en 3.oktober12

Back
Topp